ŞİİR OLSUN DİYE YAZMADIM O AN İÇİNDE BUYLUNDUĞUM ORTAM VE DURUMU TASFİR ETTİM ermeni müziği/tamzara ’yı dinlerken bunlar çıktı şiire küfür olarak görülmesini istemem saygılarımla
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
TİN DİRİLDİ TEN YOK OLDU şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
TİN DİRİLDİ TEN YOK OLDU şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Evet şiir, çoğu zaman hayal iklimimizin ürünüdür, bu doğru.İlla da bir müsebipte olması gerekmiyor, çünkü öyle olduğu zamnlarada rastlanır. Dönmek değince, dünyada da mevleviler akla gelir, biz onların ayaklarının yerde yüzer gibi dolaştığını farkederiz, ama, eminimki çoğu bu hal içinde ayağını yerden kesilmiş hisseder.Sıradan bizlerinde zaman zaman bu hali ve hayali yaşıyor olması yadırganacak bişey değil.Ben böyle bir hali ve hayali insanın bir yere kayıtsız odaklandığında yaşayabileceğini anlarım,anlıyorum...
Hayal etmekte mümkün belki ama,şiire dökmektir zor olan.Bununda başarıldığını görebiliyoruz.
Hayal etmekte mümkün belki ama,şiire dökmektir zor olan.Bununda başarıldığını görebiliyoruz.
Kutladım efendim.Selam,saygı...