(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Şakağıma Değer Mavi Uçurtman şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Şakağıma Değer Mavi Uçurtman şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Yüreğinize sağlık, Şiir.. kaybolanların kendilerini bulduğu, kimi zamanda kaybolmak için okuduğu bir deryadır, kimi zaman yazıldığı gibi okunur, kimi zamanda okunmak istendiği gibi yazılır, bazen yazdığıyla anlattığı bir, bazense yazdığıyla anlattığı bir sır, kimi zaman taşır yükünü mısralarında, kimi zamanda ağır gelir gizler bir kısmını satır aralarında... şiirler sadece okunmak için yazılan hoş kelimelerin bir araya gelişi değildir elbet, bir kısmını şair yazmalı, satır aralarınıda okuyan gönül dostları kendinden birşeylerle doldurmalı, ancak o zaman bir şiir tamamlanmış, o zaman yüreklerde bir anlam kazanmış, sadece hoş olmaktan, güzel olmaktan öteye bir adım atarak, hayattan bir parça olmuşmuş olur, hoş bir sedayla yüreklerimizde iz bırakan, kimi zaman hüznüne kapıldığımız, kimi zamanda sevincimizde boğulduğumuz, umutlarımızı, hayallerimizi, acılarımızı kısaca insan olmanın tüm güzelliklerini dile getirme aracımızdır... Nefesidir yüreğimizin kimi haykırışlarında...
Hayatın kendisi imgelerden ibaret değilmi ki, başımıza gelen olaylardan kaç tanesini direkt olarak anlayabiliyoruz...
bir çocuk dokunuyor ruhumun son sazına bakıyor! gönül fırçasından huzur çiziyor haritamın efkar tüten tuvaline
Çok etkileyici dizeler , kelimeler ... çok ayrı bir hayranlıkla okuyorum yazılarınızı ve şiirlerinizi Gerçekten huzur veriyor yazdıklarınız sonsuz saygılarımla ...
HARIKA BIR SIIR DOST YUREK,BU BILE HERSEYE DEGER ZATEN BOCEK ALMASIYLA DEGERINI ALMIS MUHTESEM .TAM PUAN SEVGIYLE KALIN ASKLA KALIN MUTLU KALIN.ESENLIKLER DILERIM,HERSEY GONLUNUZCE OLSUN.
yaz yaşam yaz ! imlası üryan yürek kentim sevdana tutkun şafaklar sağacak… ......... Bu nefis şiiri nasıl es geçmişim . Müthiş güzeldi. Düşler olmasa yaşanırmı be şair. Düşler ve hayallere sarıl. Sarıl ki şiirler öksüz kalmasın.
narların içindeki taneler gibi bazen kırmızıyız bazen mor ve bazen siyah çürümüş ve bazen de kahverengi ve beyaz ; ama illada mavidir hep düşlerimiz bir çocuk gülüşünde saf yanımızdır beklediğimiz
Bazı şiirlerde tutulurum çok... O kadar etkilenirim ki yorumun zayıflığından gölge düşecek diye korkarım.. uzattım belki ama , canım sadece kocaman TEBRİKLER.
gazoz kapaklarından kurduğu hazineye düşlerimin en bakir kurgusunu işliyor i n c e i n c e
çok derin anlamlar içeriyor çocuk gülüşlerinin tarumarı var şiirde,betimler yerli yerinde bu sayfada şiir okumak ayrı bir keyif doyamadan ayrılıyor,tekrar dönerim,sevgilerimle..
Saygılar bıraktım gönül sofranıza