(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
OYUN DEĞİL şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
OYUN DEĞİL şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
kaleminize yüreginize saglık.....cok guzel duygular ama ölmeden bır kez onun yüzünü görmek istemek duygusu insanın içini burkuyor...Ah Hayat! dedirtiyor.....keyıfle okudum saglıcakla kalın
Sek sek oynamayalı Ne kadar zaman oldu Üç taşı bile unutum inan Bir çelik çomak olsa da oynasam Yüreğim ağır mı ağır adam.
Çocukluğun saflığını kaybettik Lakin hala çocukça oyunlar içindeyiz. Biri kaçar bir kovalar durmadan Körebe biz, körelen düşüncemiz.
Ya niye böyledir Kaypak olur bazısı; Ne sever ne sevmez, O asıl en istikrarlı kişi. Açıp baksan kalbini Yarısı atar yarısı atmaz Sevgi sevgisizlik arası Gidip gelir bizimkisi.
Ya ben sersersi şair Söz bataklığına düşmüşüm. Ayaklarımın altında ezdiğim kaç kelime Ne onlar çıkıyor burdan Ne beni taşıyacak kadar anlam yüklüler.
Hey artık yeter Bırak beni ilham denen şiir satıcı Artık almıyor beynim bak doldu taşıyor Başım dönüyor gene başım Yıkıldı yıkılacak yazdığım.
Toplayıp gidelim Artık oyun bozanlık bizde kalsın, Kimsenin mızmızı çekemem, Giden gitsin kalan en sevdiğim şiirime Sarılıp uyuyacağım.
Melik Haker tarafından 7/11/2010 5:46:42 PM zamanında düzenlenmiştir.
Oyun Değil Kırıldı kalbin bilirim senin Ağlatmasın derler ağlatırlar Suya susamış fidan gibisin Sevdim deyip yürek dağlatırlar........durumlar aynen böyle ne yazık ki..! tebrik ediyorum...selam ve saygımla...
Evet,kalp kırmanın oyun olmadığını idrak etmeli muhatap. Bir hayal kırıklığı var, büyük sevgi var. En güzeli oldukça samimice ifadeler var. Tebrik ediyorum bu yüreği. Selamlarımla.
Beni seversin sandım sevmedin Gün gün sana bağlandım bilmedin Dertliyim bu kalp bil senin derdin Sana sevdamı verdim ne verdin
Yazdıklarımla avunur oldum Senin aşkını kenara koydum Sanma ben bu sevdadan soğudum Ben sevdamı gözlerin de buldum
Beni yağmur olup yağar sanma Ben bulut oldum güneşten yanma Seni sevdim başkasına kanma Dileğim kandırılmış uyanma Sevgili dost sevdanın yüklü olduğu şiir bazen içinden at gitsin diyor bazende hala umut var diyor atmak istiyorsun lakin atamıyorsun Yazan yüreğin var olsun dileklerin kabul olsun Allah en iyisini versin Konyadan selamlar