Dilime takılan bir isim var ki...Şiirin hikayesini görmek için tıklayın Bugün 7 Temmuz 2010...25.evlilik yıldönümüz,çok şükür bu evlilikten 2 çocuğumuz dünyaya geldi, oğlumuz Taner 4 Haziran 1986,kızımız Çiğdem ise 12 Hairan 1989 yılında doğdu.
Çiğdem kızımız 4 Haziran 2010 yılında 2 yıllık Isparta Süleyman Demirel Üniversitesi İşletme Bölümü’nden mezun olup geçen hafta pazar günü yapılan DGS yâni dikey geçiş sınavına girdi,hayırlısı artık.. Taner oğlumuz ise Ankara Hacettepe Üniversitesi Fizik Mühendisliği 4.sınıf öğrencisi ve o da inşallah bu yıl mezun olacak. Eşim Bafra Kereste Fabrikası ORÜS İşletmesinde muhasebe satış memuru iken o yıllarda yapılan özelleştirme nedeniyle bir kaç yıl Bafra İlçe Tarm Müdürlüğü’nde Devlet Memuru olarak çalışp emekli oldu... Beni ise az çok tanıyorsunuz..28 Şubat 1956 yılında Samsun Çarşamba Ayvacık’ta doğdum...İlk,orta ve liseyi Bafra’da tamamladım...Yüksek tahsilimi ise Zonguldak Ereğli Yabancı Diller Yüksek Okulu’nda yaptım.Okulumuz daha sonra Zonguldak Karaelmas Üniversitesi’ne bağlandı. 1980 yılında Bafra Lisesi’nde 6 ay, 15 yıl Bafra Atatürk İlköğretim Okulu’nda, 5 Yıl Bafra Anadolu İmam-Hatip Lisesi’nde ve son olarak da Bafra Kızılırmak İlköğretim Okulu’nda 5 yıl görev yaptıktan sonra 2006 Ağustos’unda emekli oldum.. Emekli olmadan önce bir çok gazete ve haber ajanslarında,Millî Gazete, Millet Gazetesi,ABC Haber Ajansı,Yelken Gazetesi ve daha bir çok yerel gazetede muhabir ve köşe yazarı,sanat-edebiyat sayfa yönetmeni olarak görev yaptım. Mesam üyesiyim,söz yazarıyım.TRT TSM Repertuarı’nda sözleri bana ait olan 25 kadar şarkının güftekârıyım. 3 ay ud dersi alıp bıraktım fakat devamlı kendimi geliştirmeye gayret ediyorum... Amatörce bazı bestlerim de var ve sitemiz şairlerinden bir kaçının şiiriini besteleye çalıştım fakat ne yazık ki notalama konusunda çok eksiğim olduğundan bu bestelerimi gün yüzüne çıkartamadım artık ilerde belki bu olabilir ancak beste olayı gerçekten de çok zor bir konu..O yüzden şiirlerini bestelediğim sitemiz şairlerinden çok özür diliyorum..Takdir ederler ki yarım yamalak beste olmaz,iyice bilgi sahibi olmak gerkiyor ve bu her işte böyledir.. Türkiye genelinde açılan bir çok şiir ve beste yarışmalarında ödüllerim var.Devlet Bakanlığı, Amasya Altın Elma 5. Beste Yarışması,Ankara B.Şehir Belediyesi,Ankara Gündüz Yayınevi,Trabzon ve Bafra Belediyesi, bir harf net sitesi gibi bi çok kurum ve kuruluşlardan ödüllerim var...Bir çok şarkım Trt,radyo,tv,cd,kaset,konser gibi etkinliklerde okundu..Safiye Soyman,Melihat Gülses,Taner Şener,Orhan Şener,Selçuk Aygan,Ayşe Resener, Celal Abacı,Alaeddin Şensoy,Kenan Günel,Hüseyin Altın,Nejat Alp,Küçük Akın,Hande( TSM ),Tuncay Tuncel,Seyhun Çelik ve daha bir çok sanatçımız tarafından şarkılarım bestelendi,okundu,okunuyor Bafra’da ikâmet etmekteym ve hâlen bafra haber sitesinde köşe yazarı olarak Basın’a yazı ve şiirlerimle destek olmaya çalışıyorum.. Öğretmen bir aileden geliyorum ve ailemizde ,akrabalarımız dahil 5 öğretmen bulunuyor.Ben,ağabeyim,eşi, ağabeyimin kayınçısı ve onun eşi öğretmen olup hepimiz de enekliyiz. Şimdiden 25.evlilik yıl dönümümüzü kutlayan ve yorumlarıyla güç ve destek veren siz değerli dostlarımıza çok teşekkür ederiz... VE...BU ŞİİRİMİ BÜYÜK BİR ÖZVERİYLE, SABIRLA VE SEVGİ KATARAK, GÜZELLİK KATARAK BESTELEYEN ÇOK DEĞERLİ BESTEKÂR HOCAM SN.H.CEMİL ŞENSEVER HOCAMA ÖZELLİKLE BEN VE EŞİM ÇOK TEŞEKKÜR EDİYORUZ VE YÜREKTEN KUTLUYORUZ..BENCE BİZLERE VERİLEN EN BÜYÜK EVLİLİK YILDÖNÜMÜ ARMAĞANIYDI BU GÜZEL VE ANLAMLI JESTİ,SAĞOLSUN HOCAM,VAROLSUN,ALLAH NE MURADI VARSA VERİRİ İNŞALLAH.... Sevgi, selam ve saygımnla...
söz: Oktay ZERRİN
müzik: H.Cemil ŞENSEVER DİLİME TAKILAN BİR İSİM VAR Kİ ADI GÜL’DÜR DESEM,GÜLLER KISKANIR DİLİME TAKILAN BİR İSİM VAR Kİ ADI LEYLA DESEM,ÇÖLLER KISKANIR... NE NİL VAR GÖNLÜMDE NE BİRSEN BENİM NE NUR VAR GÖNLÜMDE NE NURŞEN BENİM NE GÜL VAR GÖNLÜMDE NE GÜLŞEN BENİM GÖZLERİMDEN AKAN SELLER KISKANIR... GÖKYÜZÜNDE AY VAR, YÜZLERCE YILDIZ ŞU GÖNLÜM SEVİYOR AYSEL’İ YALNIZ SARDI O’NUN AŞKI BENİ APANSIZ UMURUMDA DEĞİL ELLER KISKANIR... OKTAY ZERRİN 7 Temmuz 1985-7 Temmuz 2010 25yıılık bir evliliğin yıldönümü bugün... |