Hasretlik gurbetle başladı Sevgiyi bizden dışladı Sadece seni mi? Seni değil hepimizi haşladı. Sen çektin, Kaderin bana bulaşmadı. Sen ayrı kalmışken yavrularına, Ben birlikte başladım yarınlarına, Yılların özlemi sendeydi, Bende sadece dakikalar. Özlemeden seviyorum Yerine, Tadını çıkararak Hemde kahpe feleğe inat.
Sen gibi ayrılarak, Beklemedim hasretle günleri sayarak. Anlık haber bile alıyorum, telden arayarak. Ben, sen gibi özlemedim. Günleri sayarak… Feleğe inat Tadını çıkararak.
Hani derdin ya; Çok kıskanıyorum, Parkta çocukları ile oynayan adamları. Şimdi ben alıyorum, Senin intikamlarını.
Mutluluk içinde bir görsen adını koyduğun torunları. Çocuk oluyorum Dediğin gibi, Hiç bırakmıyorum ellerini Unutturmadım seni. Hatırlıyor kızın daha dün gibi, Her yaşlı adam, Ders veriyor masaldan
Hiç ayrılmadın ki, Bak aramızdan. Sakallı her gördüğüne bayılıyor Erdem Mezarını her zaman temizliyor Ekrem Yatmadan önce anlatılan hikâye de, Senisin iyi adam. Niye yok diyor oğlum, benim dedem. Baba hiç bitmesin hikâyem İki oğlumu da sen diye seviyorum. Feleğe inat, Tadını çıkararak.
Aramızdan Seni erken aldı zaman. Hiç yok olmadı ki gözümdeki kahraman. Bazen hüzünlense de anam, Kuzularıyla sen diye avunan. İçimde Yokluğun vardı çocukken Şimdi, İki oğlumu da sen diye seviyorum. Onlar oldu benim babam, Bense seni rahmetle anan, Feleğe inat, Tadını çıkararak ve intikamını alarak.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
TADINI ÇIKARIYORUM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
TADINI ÇIKARIYORUM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Aramızdan Seni erken aldı zaman Hiç yok olmadı ki gözümdeki kahraman Bazen hüzünlense de anam Kuzularıyla, sen diye avunan İçimde Yokluğun vardı çocukken Şimdi İki oğlumu da sen diye seviyorum. Onlar oldu benim babam
HOŞ GELDİNİZ DEĞERLİ ŞİİR DOSTU BENDE SİZİN KANDİLİNİZİ EN SAMİMİ DUYGULARLA KUTLUYORUM. YORUM İÇİNDE ÇOK TEŞEKKÜR EDİYORUM SAYGILARIMLA ESEN KALIN. SELAM VE DUA İLE.
Aramızdan Seni erken aldı zaman Hiç yok olmadı ki gözümdeki kahraman Bazen hüzünlense de anam Kuzularıyla, sen diye avunan İçimde Yokluğun vardı çocukken Şimdi İki oğlumu da sen diye seviyorum. Onlar oldu benim babam Bense seni rahmetle anan Feleğe inat Tadını çıkararak ve intikamını alarak.
Hoş geldiniz sayfama hanımefendi, beni onurlandırdınız. bir zamalar babalar iş için evinden çok uzaklarda kalmak mecburiyetinde oluyordu. Böylesi bir eziklik aile de ki herkesin ortak kaderiydi. Aynı kaderi paylaşan dostlarla gönül paylaşımı olsun istedim, saygı ve selamlar.
Hoş geldiniz hanıefendi, beni onurlandırdınız. Memleketimizde 20 yıl ve daha öncesi çok fazla yaşanan bir durumdu, şimdi az olsa bile babalar iş için evinden çok uzaklarda kalmak mecburiyetinde oluyordu. Böylesi bir eziklik aile de ki herkesin ortak kaderiydi. Aynı kaderi paylaşan dostlarla gönül paylaşımı olsun istedim, saygı ve selamlar.
Mutluluk içinde bir görsen adını koyduğun torunları Çocuk oluyorum İstediğin gibi Hiç bırakmıyorum ellerini Unutturmadım seni Hatırlıyor kızın daha dün gibi, Her yaşlı adam Ders veriyor masaldan
Etem Hocam, kutlarım değerli kaleminizi Saygı hürmetlerimle......
Seni erken aldı zaman
Hiç yok olmadı ki gözümdeki kahraman
Bazen hüzünlense de anam
Kuzularıyla, sen diye avunan
İçimde
Yokluğun vardı çocukken
Şimdi
İki oğlumu da sen diye seviyorum.
Onlar oldu benim babam
Öncelikle tebrik ederim,
Dualarda birleşmek dileğiyle Miraç Kandiliniz Mübarek Olsun
selamlarımla