(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ÖMÜR KİTABI şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ÖMÜR KİTABI şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Canım, ömür kitabını geleceğe taşımak için kaç soluk alıp veriyoruz, kaç kez ölüp diriliyoruz...Umarım beyaz sayfalardan oluşur her şey .... Çok sevgimle, öpüyorum yanaklarından..
Ömür kitabının kaç sayfasında varım ? Ve hangi renge boyandı gözlerim ? ya cismim toprak olacağını bile bile gene de severmisin ?
AH SEVGİLİ DOST! SEN ,BENİM ,BİTMEYECEK TÜRKÜMSÜN.. SEN,GECE GÖZLÜMSÜN. SEN ,DOSTUMSUN ÖMÜR BOYU. SEVİLMEZ Mİ DOSTLAR ? TOPRAK OLACAĞIZ ELBET BİR GÜN HEPİMİZ. SEN, NAĞMESİN GÖNÜLLERDE VE HEP YANIMDA OLACAKSIN DOST !
BİLMEM HANGİ DÜŞÜNCELERLE YAZDIN BU DİZELERİNİ , AMA,BENİM İÇİN VARSIN ...ÖLÜMÜNE .DOSTUMSUN,KARDEŞİMSİN,SIRDAŞIMSIN. ÖMÜR SAYFAMI RENKLENDİRENSİN...
YİNE GÜZEL,ANLAMLI SERBEST DİZELER DÖKÜLMÜŞ KALEMİNDEN. BEN DE'' ÖMÜR DEDİĞİN '' ŞİİRİMDEN ALINTILARLA VEDA EDİYORUM BU GECELİK SANA. SEVGİYLE KAL!
Nedir ki zaman ? Akar hiç farketmeden, Bir mutlu, bazen bezgin, renklenir yaşam. Belki düşlerle, kopulur gerçeklerden, Bak ! geçer ,ÖMÜR DEDİĞİN , sabah-akşam !
..
Her insan bir romandır, bir şiir, beste, Sazın tellerinden dökülen bir türkü, Mutluluk,dudaklardan dökülen nağme, Ömür boyunca özlenen ,yüce ülkü !
nur benlioğlu tarafından 7/5/2010 2:13:13 AM zamanında düzenlenmiştir.
Söyle gönül, kaç nefes aldın bugüne kadar!Hangisi kaldı içinde!Tüm yaşadıkların bir kitapta toplandılar.Ne mümkün bir daha o sayfaların arasına girebilmek,ne mümkün acısıyla tatlısıyla o günlere dönebilmek.Önemli olan bugünün hakkını verebilmektir zira yarın bir hayalden ibaret. Ama eğri ama doğru ömür denen çizginin miladını görse de gözlerin,ne kaldı ellerinde hani şimdi nerede çok sevdiklerin.En başına bir varmış,bir yokmuş koysan bir masal olur sanki hiç yaşanmamış gibiler… Kim bilebilir belki mazinin alevlerinden biraz sonra güller açacak ya da koklamaya doyamadığın güller birazdan solacak.Her şey yerli yerinde kalsın,gül dalında üzüm bağında güzel değil midir! Ömür Kitabı şiirinizi defalarca okudum dostum.Ders verici bir şiirdi.Gönülden kutluyor,selamlarımı sunuyorum….
ömür kitabı
belli belirsiz de olsa yazıları
her insan
kendi yazar
okur kitabını
Gerçek bu değil mi.Konu seçim ve işleyişinizi kutluyorum sizin.