Annem… Meleğim… Bu sefer kalemimden senin için akıyor mürekkebim… Aşk , sevgi ve başkalarının mutlu olmasını isterken Belki de unuttum seni..!
Sen benim için ; Her türlü fedakarlığı yapan… Her hastalığımda yanımda olan… İyiyle kötü arasında ki gitgeller de beni uyaran… Başımı okşayan… Belki de dünyada beni en çok seven insan… Başkalarının mutluluğunu isterken Belki de unuttum seni..!
Asıl mutluluk yanımda Başucumda… Gözlerimin karşısında… Aynı evde…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
UnutMaDıM SeNi AnnE..! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
UnutMaDıM SeNi AnnE..! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Asıl mutluluk yanımda Başucumda… Gözlerimin karşısında… Aynı evde…
Unutmadım seni anne… Unutmadım seni meleğim…
YÜREGINE SAGLIK DOST COK GÜZELDI SIIRIN HELE BIRDE ANNE VARSA SIIRDE DIYECEK HIC BIR SEY OLMAZ OZAMAN ANNELERIN HAKKI HIC BIR ZANAN ÖDENMEZ KUTLARIM YAZAN KALEMI SAYGILAR...SEVGILER....SLM;LAR....DOST....
Güzel bir şiirle mesaj da vermiş şair. Yanıbaşımızdakileri çok sevsek de hep ihmal ederiz, arkadaşarımız yada çevremizdekiler için. Zaman zaman hatırlarız bu şiirde olduğu gibi. Hiç unutmayız da hep yanımızda nasılsa diye erteleriz. Belki de kaybetmekten çok korktuğumuz için bir gün gidip bizi bırakabileceklerini düşünmek istemeyiz. Yeryüzünde bizim için en anlamlı varlıklar annelerimiz. Kahrımızı çeken, kollayıp, koruyan, üstümüze titreyen annelerimiz. Keşke bu denli vazgeçilmez ve değerli olmasalardı. Gidişleri, katlanılmaz olan bu değerler biz insanlara kaldıramayacakalrı bir mükafat bence. Keşke bu şekilde sınanmasaydı insanoğlu. Ben de çok seviyorum annemi, hak etmedğimi bile bile. Kim hakeder ki bu denli fedakar sevgiyi. Kimse haketmez, bedelini de kaybettiğinde fazlası ile öder. Mutlu zamanlar geçirmeni dilerim annenle. Genç yüreğine sağlık, saygılarımla
Asıl mutluluk yanımda Başucumda… Gözlerimin karşısında… Aynı evde… hepimiz farkedebilsek bunu. aynı evde olunca degıl de onlarsız evde olunca anlasılıyor bu sevgı.tesekkür ediyorum kendi adıma annemi üzdügümü hatırlattı bu siir ve bunu telafı etmem gerektıgını
dualrım siz gençlik dilerim sevgi ve sadakat içinde bir eş bulursunuz zira benimkiler korkuyor bu devirde evlenmeye..bahtınız açık olsun..anne duası almak gibisi yok evlat..
birde annesini seven evlat eşini desever anaya saygı duyan evlat kadınına da saygı duyar.. bu açıdan anne sevgisi erkekde çok önemlidir..
Çok teşekkür ederim bu güzel yorumunuza.. Benide üçüncü evladınız sayıp dularınızı esirgemezsin sevnirim..Annelerde ayrı bir sevgi var gerçektende karşılıksız bir sevgi..Bütün annelerin ellerinden öperim..
Anneler içinde çocukları birer melektir. Ne güzel sevgi ne güzel bir sadıklıktır böyle.Sadece anne sevgisinde karşılık beklenmez. Zira anne de karşılıksız sever. Çok güzeldi. Tebrikler.
Arkadaşımı bu güzel dizeleri ve anlamlı yerinde yazılmış sözlerle anne yüreğine akan hasreti dile getirdiğin için seni tebrik ederim.anneler bizim her zaman baş tacımızdır,onlar bizim meleğimizdir,onlar bizi herşeyden korurlar,yanımızda olmasalar bile duaları yeter.sana sevgilerimi gönderiyorum.
harikasın bitanem ... sevgilerimle...