Beni bu kadar incitmek zorunda mıydın Yüreğimi bu kadar acıtmak zorunda mıydın Hiç mi bana acımadın O hoş sözlerinle beni kendine bağladın Duygularımla pervasızca oynadın Sanki içimi dağladın Beni tarifsiz kederlere saldın...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Yare Sitem şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Yare Sitem şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Beni bu kadar incitmek zorundamıydın Yüreğimi bu kadar acıtmak zorundamıydın Hiçmi bana acımadın O hoş sözlerinle beni kendine bağladın Duygularımla pervasızca oynadın Sanki içimi dağladın Beni tarifsiz kederlere saldın...
nedense her zaman terk edilenler acı çekıyor yureğine sağlık güzeldi
Evet sitem ve çokça şiir vardı. Yaralanmışlığın izlerini hissedebiliyorum; çünkü insandır en çok birbirini kıran ve gene insandır birbirini kucaklayan...
Sizin yorumunuza da teşekkür ederim.Yukarıdaki yoruma dediğim gibi şiir hayal ürünü,kurmaca bir şiirdir,gerçekle ilgisi yoktur.Ben daha çok duygusal şiirleri seviyorum.Yazdığım bütün aşk,sevgi,hüzün,ayrılık temalı şiirler benim birebir yaşadığım değil,hayalimden veya birşeylerden esinlenerek yazdığım şiirlerdir.
Yüreğimi bu kadar acıtmak zorundamıydın
Hiçmi bana acımadın
O hoş sözlerinle beni kendine bağladın
Duygularımla pervasızca oynadın
Sanki içimi dağladın
Beni tarifsiz kederlere saldın...
nedense her zaman terk edilenler acı çekıyor
yureğine sağlık güzeldi