(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
TÜKÜREYİM SURATINA-2 şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
TÜKÜREYİM SURATINA-2 şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Anlamsız olan yazının, Boşa yapılan kazının, Ava gitmeyen tazının, Tüküreyim suratına
Saydığımın hepsi bende, Olmuşum bir modern bende, Oğuzsoylum; haydi sen de, Tüküreyim suratına...........GÜZELLİK KAÇINCA HER ŞEY MÜBAHTIR HAKEDENE HAKKI VERİLMELİ...KUTLARIM SEVGİLERİM SENİNLE...
Yüreğinize sağlık yürek sesiniz susmasın,haksızlıkları haykırmak gerçek aşıkların işi,toplumu aydınlatmak ışık olmak gelecek nesiller için yatırım yapmak demektir.selam ve dua ile..
Anlamsız olan yazının, Boşa yapılan kazının, Ava gitmeyen tazının, Tüküreyim suratına
Saydığımın hepsi bende, Olmuşum bir modern bende, Oğuzsoylum; haydi sen de, Tüküreyim suratına. ... Ağzına, yüreğine sağlık. Zevkle okudum bu güzel şiiri. Kalemin daim olsun. Selamlar…
Yürek sesinize katılmamak mümkün mü? Şairin en öncelikli vasfı, aşk üstüne mısralarda cambazlıktan ziyade hususların dâvâya girdiği mesabelerde ibretlik hizmetlere gönül yoğurmaktır.. Sizinkisi böyle bir haslete münhasır kardeşim.. Sağolasınız Selâm ve dualarımla
Boşa yapılan kazının,
Ava gitmeyen tazının,
Tüküreyim suratına
Saydığımın hepsi bende,
Olmuşum bir modern bende,
Oğuzsoylum; haydi sen de,
Tüküreyim suratına...........GÜZELLİK KAÇINCA HER ŞEY MÜBAHTIR HAKEDENE HAKKI VERİLMELİ...KUTLARIM SEVGİLERİM SENİNLE...