Cihad çağrısı geldiği anda Emir’den, Hazır atlara, biner biner giderlerdi; Şehitlik anı geldiği anda, hep birden, Yüksek katlara, biner biner giderlerdi.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ŞEHİT ATALARIMIZ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ŞEHİT ATALARIMIZ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Cihad çağrısı geldiği anda Emir’den, Hazır atlara, biner biner giderlerdi; Şehitlik anı geldiği anda, hep birden, Yüksek katlara, biner biner giderlerdi.
Mükemmel güzellikte bir dörtlüktü. Tebrik ederim. Saygı ve selamlarımla.
Cihad çağrısı geldiği anda Emir’den, Hazır atlara, biner biner giderlerdi; Şehitlik anı geldiği anda, hep birden, Yüksek katlara, biner biner giderlerdi.
ekremsama
ah ! "o güzel insanlar, o güzel atlara binip gittiler " ... ne çok anlam ve alınacak ne çok ders.. iyi ki varsınız iyi ki yazıyorsunuz saygıdeğer hocam gününüz kutlu olsun... sevgim saygım her daim tebriklerimle...
... ve
O yüksek katların, erdiler mânâsına,
Gidenden şikâyet yok!...
Vardı: Arşı-ı Âlâsına.
Minned ve Selâmlarımı bildirdim; Üstâdım...
kadiryeter Kadir Yeter. Yılın, ilk Gündönümü gününde,2010- TRABZON.
w.edebiyatdefteri.com/siir/363646/sehit-atalarimiz.html
ekremsama
ŞEHİT ATALARIMIZ