ASABİYİM BUGÜN... BELLİKİ YİNE KIZMIŞIM BİRŞEYLERE... ASLINDA SEBEP NE OLURSA OLSUN, SEBEBİ BİTİRECEK OLAN SONUÇTUR ÖNEMLİ OLAN. ESKİDEN OLSA;BAĞIRIR,ÇAĞIRIR, İSYAN EDERDİM... PEKİ NE DEĞİŞİRDİ? HİÇBİRŞEY! EVET KOCAMAN HİÇBİRŞEY DEĞİŞİRDİ VARLIĞIM ADINA. ZÜLFİKAR’DAN ALINMIŞTIR ARTIK SAKİNLİK, ASABİ,HIRÇIN,ÜZGÜN,KIRILGAN...
AZ ÖNCE DE YİNE BAĞIRDIM,YİNE ÇAĞIRDIM NE YAPAYIM! ALIKOYAMADIM KENDİMİ BUNDAN DÖNEMEDİM ESKİYE, SORGULAYAMADIM SAKİN GEÇMİŞİMİ… YİNE ASKERLİK! HALİYLE CAN SIKINTISI YARATAN KLASİK NÖBET MEVZULARI; CANIMI SIKACAK KADAR GÜÇLÜ OLAN DA GECE İKİ-DÖRT NÖBETİ….
UYANDIRILIRIM UYKUNUN EN GÜZEL YERİNDEN, GİYİNİRİM YEŞİL ELBİSELERİMİ,GİYERİM BOTUMU SONRA GEÇERİM GECE İKİ NÖBETİME, BİTİREBİLMEK İÇİN ZORLU İKİ SAATİMİ… SİLAHIM ÇAPRAZIMDA, GÖZLERİM UFUKTA,UMUTTA,GURBETTE.. BAŞLARIM YAZMAYA; ELİMDE KALEMİM ZOR BULABİLDİĞİM BİR KAĞIT PARÇASI, KARANLIK BİR YÜREKLE BAŞLARIM KENDİ AMATÖR ÇAPIMDA YAZMAYA. YAZMAK İÇİN ARARIM,DÜŞÜNÜRÜM, HİSSEDETMEYE ÇALIŞIRIM HERŞEYİ BİR MELANKOLİK SAATİNDE.. AMA OLMUYOR İŞTE!!! UYKU AĞIR,KAPANMAYA CAN ÇEKİŞEN GÖZKAPAKLARI, UYUŞMUŞ BİR BEDEN, BİR ÖLÜM SESİZLİĞİ, BİR YALNIZLIK TELAŞI.... ALLAHIM NE OLURSUN UYUMAYAYIM, DÜŞMEYEYİM KARANLIĞA!
ZAMAN GECENİN EN KARANLIK ANI, GECE SESSİZ VE YORGUN ... DIŞARIDA BUZ GİBİ BİR HAVA, İÇİM BİR GARİP EDA İÇİNDE, DİLİMDE TEOMAN-HAVA AYAZ MI AYAZ- MIRILDANIYORUM USULCA GEÇSİN UYKUM DİYE YÜRÜYORUM DONMAMAK İÇİN BİR O YANA BİR BU YANA… EVET HAVA AYAZ VE ELİMDE SİLAHIM, ÇAPRAZDAYIM... BEKLİYORUM, BİTİRMEK İÇİN GECEYİ... BEN BURDA BU SOĞUK NÖBET KÜLÜBESİNDE SEN SICAK YATAĞINDA, UYKUNUN EN GÜZEL YERİNDESİN… GEL DE YAZ ŞİMDİ GEL DE GEÇSİN İKİ DÖRT NÖBETİ…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
__GECE ÇAPRAZINDAYIM__ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
__GECE ÇAPRAZINDAYIM__ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Uyaran da yok kazanılan fethi
Mezar bile sıcaktır buzdan yeri
Kazanılan müdafaydı İslam Dini... Yüreğine. Mansız
Gönlüne gözüne sağlık üstadım...