(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
GÜNE BAKAN şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
GÜNE BAKAN şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Şiirler bu gün hep hüzün kokuyor. Şairler yılgın... Hangi sayfaya gitsem, efkâr... Bilmem ne var? Efendim, kaleminize ferahlık, yüreğinize sağlık diliyorum... Kutluyorum!
ÜZEYİR BEY ŞİİRİNİZİ TEBRİK EDERİM.YALNIZ ŞİİRİNİZİN SONUNU ÖLÜMLÜ BİTİRMESEYDİNİZ KEŞKE.YAŞAMAK VARKEN ÖLMEK NEDEN ? SİZİNDE BİLDİĞİNİZ GİBİ HAYAT UPUZUN BİR YOL GİBİDİR VE BU YOLDA ACI VE TATLI PEK ÇOK OLAYLAR BAŞIMIZA GELİR.BİZİM YAPACAĞIMIZ SABIRLI OLMAKDIR.UNUTMAYINKİ HER ŞERDE BİR HAYIR VARDIR.İNSANLAR KÜÇÜK OLAYLARLA MUTLU OLMASINI BİLMELİDİR VE ŞÜKRETMESİNİ BİLMELİDİR.ŞÜKRETMEMİZ İÇİN PEK ÇOK NEDEN VAR.GÖZLERİMİZ GÖRÜYOR,DUYUYORUZ,KONUŞUYORUZ,DÜŞÜNEBİLİYORUZ,ELİMİZ VE AYAĞIMIZ TUTUYOR.YETERKİ İNSANLAR DUYGU VE SEVME ÖZÜRLÜ OLMASINLAR.BABALAR GÜNÜNÜZÜ KUTLAR;AİLENİZLE BİRLİKTE SAĞLIKLI,MUTLU VE HUZURLU GÜNLER DİLERİM.SAYFANIZA GÖNÜL BAHÇEMDEN BİR KUCAK DOLUSU CENNET KOKULU KIRMIZI GÜLLERİ SEVGİMİDE İLAVE EDEREK BIRAKIYORUM.SEVGİYLE KALIN HOŞÇAKALIN.GÜLHAN KESKİN.
Neden ben güne bakan oldum Sen güneş olup hep doğdun Ben gün oldu kurudum soldum Ben sensiz çareyi ölümde buldum Nefis şiirnizi kutladım selamla dsot şair.
Şiirler bu gün hep hüzün kokuyor. Şairler yılgın...
Hangi sayfaya gitsem, efkâr...
Bilmem ne var?
Efendim, kaleminize ferahlık, yüreğinize sağlık diliyorum...
Kutluyorum!