ELVEDA KARA SEVDAMŞiirin hikayesini görmek için tıklayın Sen benden tekrar gittiğin gün ben bittim her şeyden vazgeçtim. Neydi bilmiyorum seni bana bu kadar ulaşılmaz kılan neydi bilmiyorum seni bu kadar imkansız kılan. Ama artık biliyorum benim değilsin hiçte olmamışsın sana yanmıyorum senle yaşadıklarıma yanmıyorum artık tek yandığım şey karşılıklı diye düşündüğüm ama tek başıma yaşayıp büyüttüğüm sevdam. Artık o sevdanın yerinde ayrılık var artık o sevginin yerinde kaybolup bitmiş bir hayat var. Bunun sebebi sen değilsin benim kuş gibi çırpınan sevgine muhtaç olan yüreğimmiş. Keşke silip atabilsem keşke yüreğimden çıkarıp atabilsem keşke yüreğimi yerinden çıkarabilsem. Ama hiç birini beceremiyorum tek yapabildiğim şey sevgimin acısını çekmek. Yanıyorum volkanlar gibi ama birkaç adım ilerimde olmana rağmen yüreğimdeki ateşi söndürmüyorsun daha çok acı veriyorsun. Çık git bu şehirden seninle hayalini kurduğum bu şehirden defol git artık. Sen kaldıkça benim canım acıyor git artık git ne olur git. Ben gidemiyorum benim olmasan da bana gelmesen de bu şehirden gidemiyorum. Nefesim daralsa da yüreğim bunalsa da bu şehirde senin bana verdiğim acılarla yaşamak istiyorum. N/olur git artık beni burada kendimle bırak tek başına yaşadığım sevgiyle bırak git. Nasılda kandırmışım kendimi nasılda adamışım kendimi sana sensiz olmuyormuş yapılmıyormuş yaşanmıyormuş. Sana beddua edemiyorum senden nefret etmek istiyorum ama onu da edemiyorum. Senden vazgeçmek istiyorum onu da beceremiyorum. Gelip kanını içmek istiyorum onu da yapamıyorum,ne yapacağım nasıl unutacağım seni bilmiyorum. İçimdeki seni nasıl sileceğim bilmiyorum yoruldum artık yaşamak bile istemiyorum. Ama istemeden de olsa yaşıyorum. O kadar acizleştim ki artık hiçbir şeyi yapmayı beceremiyorum.
ELVEDA KARA SEVDAM Tenhasına yandığım geceye bırak beni Bırak ki sensizliğe kanayım doya doya Sil artık yolarımdaki adresini Yok ol gözden çık Erişilmez ol istersen Ne olursa olsun Gitmelisin sen bu şehirden Her köşesine seni ve sevgini gömdüm Her sokakta adın var Sesin gizlenmiş tüm karanlıklara Adresin değişmeli yüreğimde Varlığına yandığım kadar Yokluğuna yanmıyorum artık Bildiğim tüm adreslerin değişmeli Çıkıp gitmelisin sen bu şehirden Susmalı karanlıklar Adresler değiştikçe yollarım aynı kalmalı Harabeye dönmeli dünyam Senden eser kalmamalı Sen gitmelisin Kopup gidemeğim bu şehirden Sen sensizlik olmalı Adın sevda Sevdan gibi senide gömmeliyim Her sorduğum adresten bulamadıkça Seni tanıyan kalmamalı Soran olmamalı Sen gitmelisin Benim kopup da gidemeğim bu şehirden Sen gitmelisin Yaşlarım dinmeli Sevdana inat kalbim atmalı Aşkına inat nefes almalıyım Seninle olmaya inat Sensizliği yaşamalıyım Sen gitmelisin kopup gidemediğim bu şehirden NOT : artık tüm çabalarım sana kavuşmak değil Senden kurtulmak… Sevdana inat…. |
Yaşlarım dinmeli
Sevdana inat kalbim atmalı
Aşkına inat nefes almalıyım
Seninle olmaya inat
Sensizliği yaşamalıyım
Sen gitmelisin kopup gidemediğim bu şehirden
GÜZEL BİR ÇALIŞMA EMEĞİNİZE YÜREĞİNİZE SAĞLIK. SEVGİYLE KALIN.