(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
sen bana bakma şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
sen bana bakma şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
sen bana bakma çarşambayı sel aldı türküsünü yaşadı bu yürek ondandır bakışlarımdan fırlayan ok hmm çok etkili bir söz işte yürekten gelen bir öz çok güzel dost
sen bana bakma huzur sokağım hiçbir güç silemez kalp denilen yerdeki dudak izini ondandır bu haykırmalarım...EVET GÖNÜL O BUSE SİLİNMEZ GİRMİŞSE İÇE...BRAVO KUTLARIM...ESENLİKLERLE...
sen bana bakma huzur sokağım hiçbir güç silemez kalp denilen yerdeki dudak izini ondandır bu haykırmalarım
14 haziran 2919/nilkurt
teşekkürler, tebrikler, bir ara her nedense ve nasılsa diyaloğumuz kesildi özür dilerim ben kendi adıma udiler asla birbirini unutmazlar tabi ben daha çok acemi bir udi demeyeyim de ud çalmaya çalışan amatör ud heveslisi diyeyim ki bu işi çok iyi bilenlere karşı saygısızlık etmiş olmayayım tabi her geçen gün amatörce de olsa bir ilerleme kaydetmeye gayret ediyorum inşallah ilerde daha da iyi bir çizgiye gelirim,zaman ve sabır çalışma ve ciddiyet bunun üstesinden gelir inşalah,tekrar anlamlı ve duygulu şiirinizi kutlarım efendim, profildeki udlu resminiz de çok yakışmış gerçekten,saygımla, selamlar...
merhaba demek hemşehri oluyoruz ben de Çarşamba Ayvacık doğumluyum rahmetli babam sağlığında orada çalışmış adliyeci olarak daha sonra ailece Bafra'ya gelmişiz ben Bafra'da okudum ve büyüdüm,selamlar,saygılar değerli hemşehrim...
Kurumuş yapraklar ile umutlarım savruldu.Yamaçların kekiklerine mi estim,çayırlarıma ne oldu!Bir girdabın içinde ellerini tutamadım,yutkunmak istedim başaramadım.Kalbim söz dinlemiyor zira bir yabancıdan ibaretim.Rüyalarda bile hasretliğin,hayallerimdeki şaşkınlığın sebebi işte bundandır.Elden bir şey gelmiyor ey kaderim!Seni Hak’tan bilmesem ben neylerdim!Şiirinizi okuyunca ilhamın gönlümden taşırdığı duygularım bunlardı dostum.Şiirinizi gönülden kutluyor,selamlarımı-saygılarımı sunuyorum…
sen bana bakma ______________________________-elimden alındı hep oyuncaklarım aramakla geçti ömrüm ondandır durgun denizde dalga olur şarkılarım
sen bana bakma
Sevgili Nil , hayata dair çocukluğunu yaşamamışlık bu sesleniş,bizler gerçekten çocukluğumuzu bu günün çocukları gibi yaşamadık,bence iyi ki de yaşamamışız,bilgeliğe ulaşmak zorluklarla oluşur...
Sen bana bakma, kelepçe vurulmak istendi de bu yüreğe ondandır bu asiliğim diyesim geldi nedense... Tebrikler, çok güzel bir şiir... Selam ve saygılar.
Deyiver dostum içinden geleni asiliğini, hırçınlığını, kırgınlığını kalmasın yüreğinde bir zere aç açabildiğin kadar yüreğini...............teşekkürler can.
sen bana bakma huzur sokağım hiçbir güç silemez kalp denilen yerdeki dudak izini ondandır bu haykırmalarım Çok güzel dizeler Sultan.Kutluyorum.Sevgiler
sen bana bakma yağmur, kar, fırtına derken ayazlar pusu kurdu yüreğime ondandır sözlerim yakar geçer gülyüzlüleri
sen bana bakma çarşambayı sel aldı türküsünü yaşadı bu yürek ondandır bakışlarımdan fırlayan ok
sen bana bakma kaşık düşmanlarım sardı etrafımı yetmeyecek sandığım sevgi açlığımda ondandır çabuk kırılmalarım
sen bana bakma elimden alındı hep oyuncaklarım aramakla geçti ömrüm ondandır durgun denizde dalga olur şakaklarım
sen bana bakma huzur sokağım hiçbir güç silemez kalp denilen yerdeki dudak izini ondandır bu haykırmalarım
14 haziran 2919/nilkurt
nilgün kurt (nilkurt)
............... bir ressam duygularini tuale bir solist mikrofona bir sair ak sayfalara aktaririmis ve bin siir sevdalisi okur okur okur alkislarmis tebrikler selam ve saygilarimla
çarşambayı sel aldı
türküsünü yaşadı bu yürek
ondandır
bakışlarımdan fırlayan ok
hmm çok etkili bir söz işte yürekten gelen bir öz çok güzel dost