yasalarını koymuş hak hakikat menbağı vicdanlar.. ne zelil eder insanı ne de fahşa.. allahın hududur aslolanlar yeniden çizmek mi haşa..
alidir imam darda. hasan hüseyin ne yer yetim öksüz onu yer .. çocuklar allah ve rasulunden emanettir birer ..
baştacıdır yoksul da güçsüz de ... evrenin elmasları ana ve babadır orda.. ayak oyunlarını kimse bilmez darda..
elinden belinden zarar gelmemek pasaporttur orda- derisine diline dinine bakılmaz... alın teri bilgelik en büyük değerdir orda -boyuna posuna soyuna sopuna bakılmaz..
makamları adamlar yüceltir hep -hiç alçaltmaz orda.. mevki adamları ezer üstüne biner ağır mı ağır... kimseyi ayrıcalıklı kılmaz orda....
aliler ebuzerler salmanlar ammar bin yasirler yaşar .. kula kul olanlara pula kul olanlara halkını satanlara sürüngenlere rastlamazsın .. bir büyük ehli beyt yaşar orda....
kim mi yaşar böyle bu rüyayı . tabii ki ben.... katıllmazmısın şimdi sen...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
DARU L-ÖZLEM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
DARU L-ÖZLEM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.