NEZÂKETEN...Şiirin hikayesini görmek için tıklayın not: Değerli dostlar dün akşam saat 20.45 sularında Ankara’dan Bafra’ya geldik eşimle.
2 gün Isparta Gönen’de 7 gün de Ankara Bestekâr Sokak’ta kaldık.Bu 9 günlük süre içinde 80 ’e yakın şiir yazdım bazılarını Ankara’dayken paylaşmıştım siz değerli dostlarla,Kızım da okuldan mezun oldu ve şu anda hâlen Isparta’dan dün akşam saat 19’da bidiği Bafra Otobüsünde yol almakta olup inşallah o da sabah 09 gibi bir zaman diliminde evine gelecek inşallah,ayrıca kızımızın dünkü doğum gününü de yolda olduğumuz için birlikte kutlayamadık,kızıma bu vesileyle ben ve annesi mutluluklar diliyoruz,Oğlumuz bu yıl yaz kursuna devam edecek Hacettepe Üniversitesi son sınıfında ve o da inşallah hayırlısıyla seneye mezun olacak,kızım ise ya erken yoldan iş olursa çalışacak ya da sınavlara girip kazandığı takdirde 2 yıllık mezuniyet süresini 2 yıl daha okuyarak 4 yılda tamamlamış olacak,ilerleyen zaman ne göstercek bilemiyoruum ,Allah cümlesinin çocuklarına zihin açıklığı ve başarılar,sağlık ve mutluluklar versin inşallah,sevgi ve saygımla,selamlar... bu arada dün öğle 13.30’da başlayıp yine dün akşam 20.45’e dek devam eden yolculuğum esnasında gözlerime hiç uyku girmedi,buna rağmen siz değerli dostları yalnız ve şiirsiz bırakmaya gönlüm razı olmadı,sizleri seviyor Oktay hocanız,sağolun...
Bu şiirler sağır sultan için mi?
İnsan bir ses verir az nezâketen Bir sorun mu çıktı yoksa işin mi ? Bari iki satır yaz nezâketen... Dediğin dediktir, demediğin hiç Belli değil sevip sevmediğin hiç Olmadı dizimi dövmediğim hiç Sana bu fırsat son kez nezâketen... Nereye bakıyor gözlerin öyle ? Ufuklara bakıp şarkılar söyle Ne çok ilgisiz kal ne gönül eğle İnsan duyar canım haz nezâketen... OKTAY ZERRİN Bestekâr Sokak- Ankara 11- 06- 2010- 23.36 |
ama nezaketen değil isteyerektir ziyaretim :)
saygı ve sevgiler size üstadım .