Bırakıp gitmeler coğalır her gecen zamanda Oysa eksik kalır kelimeler Yarım bırakılır yaşanmışlıklar Hep bir boşluk vardır gitmelerde Neden giderler... Ya da gidip neden geri dönmezler..!!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
^^Anlaşılmaz Duygular^^ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
^^Anlaşılmaz Duygular^^ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
BIrakip gitmeler cogalir her gecen zamanda Oysa eksik kalir kelimeler Yarim birakilir yasanmisliklar Hep bir bosluk vardir gitmelerde Neden giderler... Ya da gidip neden geri donmezler..!!
EĞER Kİ ; GİDENLER GERİ GELSELERDİ NE ADLARI GİDEN ; NE DE YAPTIKLARI GİTMEK OLURDU... GİTMELERİNİN GEREKTİĞİNİ , SENİN İYİ Bİ İNSAN OLDUĞUNU , VE KENDİNE İYİ BAKMANI SÖYLEYEREK GİDERLER . GERİ DÖNMEK FİİLİNİ KULLANMADIKLARI İÇİN HEP GİDERLER .
KISA AMA ANLAMLI VE GÜZEL MISRALAR OLMUŞ ... KUTLARIM..
HAYATIN BOYUNCA GİTTİLER DEMEMEN DİLEĞİ İLE.......
hayatta her daim yarım bırakılacak cümleler olacaktır... coğu zaman yarım kalan bu cümlelere farklı özne ve eylemlerle devam ederiz... böyle davrandığımız zaman da senin şiirde bahsettiğin boşluğu doldurmuş oluruz kendimizce...oysa farkında değilizdir cümlemize boşluğu doldursun diye aldığımızın daha büyük boşluklar doğuracağının...
arin5633 tarafından 6/12/2010 4:49:16 AM zamanında düzenlenmiştir.
BIrakip gitmeler cogalir her gecen zamanda
Oysa eksik kalir kelimeler
Yarim birakilir yasanmisliklar
Hep bir bosluk vardir gitmelerde
Neden giderler...
Ya da gidip neden geri donmezler..!!
EĞER Kİ ; GİDENLER GERİ GELSELERDİ NE ADLARI GİDEN ;
NE DE YAPTIKLARI GİTMEK OLURDU...
GİTMELERİNİN GEREKTİĞİNİ ,
SENİN İYİ Bİ İNSAN OLDUĞUNU ,
VE KENDİNE İYİ BAKMANI SÖYLEYEREK GİDERLER .
GERİ DÖNMEK FİİLİNİ KULLANMADIKLARI İÇİN HEP GİDERLER .
KISA AMA ANLAMLI VE GÜZEL MISRALAR OLMUŞ ...
KUTLARIM..
HAYATIN BOYUNCA GİTTİLER DEMEMEN DİLEĞİ İLE.......
SAYGIYLA VE DE UMUTLA......