inan nereye bu yolculuk hiç bir fikrim yok.. tünel nerde başlar ışık nerde hangi uçda .... yok bir önemi de
şu an ne diyorum biliyormusun keşke hindistanda dünyaya gelseydim hapsolunduğum kastımın diliminde rolümü yapardım engüzel biçimde inandığım ilaha tapardım ölesiye ulaşmak için tekrar geleceğin kasta sarıllırdım sım sıkı ....hayata
yada düştüğün çukura uçmak için saplanırdım batağa atılırdım yataktan yatağa
olurdum uhbada olsun dokunmak için çöle vaha okaliptüsü batağa
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
yaşamak şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
yaşamak şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
"yaşamak dedikleri zaman soluklarında, hatıralar bezminde son yalan ben olurum"
Yaşıyorsak ve yaşatılıyorsak vardır elbetteki sebebi,sizin gibi kıymetli bi insandan daha hayat bağlayıcı,daha geleceğe umutla bakmamız gereğini vurgulayan şiirler,yahut öğütler bekliyoruz hocam,saygı ve selam ile....
şaşmırmış olmalısın mir...*ok böceği olarak gelemkte var dünyaya...hoş *ok böceği mesabesinde soluklanan da az değil ya...sen yine de ahvaline şükredenlkerden ol...
hatıralar bezminde son yalan ben olurum"
Yaşıyorsak ve yaşatılıyorsak vardır elbetteki sebebi,sizin gibi kıymetli bi insandan daha hayat bağlayıcı,daha geleceğe umutla bakmamız gereğini vurgulayan şiirler,yahut öğütler bekliyoruz hocam,saygı ve selam ile....