(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
KOLLARINDA şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
KOLLARINDA şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Rabbimden dilerim şu dizelere dökülen her satırı yaşayın yaşatsın size sevgi dolu yüreğinize... sağanak sevgi yağmurlarında sırılsıklam olmanız dileklerimle,, sağlıkla kalın mutluluk coşsun taşsın yüreğinizden... sonsuz sevgiler saygılar sizede benden...
Efendim hoş safa geldiniz sizi ilk mi görüyorum acaba sayfalarımda yoksa yaşadığım sorunlardan dolayı hafızam mı zayıfladı.. Her halikarda hoş geldiniz,onur verdiniz..Değerli yorumunuz için sonsuz teşekkürler.. Sonsuz saygılarımla..
Yüreğinize okyanuslarda yelken açtırmışsınız efendim. Gönlünüzü yağmur damlalarına teslim edip mısra ve dizelerinizi resmen dansa kaldırmışsınız. İçten seslenişinizi beğenerek okudum. Haykırışlarınız anlamlı bir o kadar etkileyiciydi. İyi dileklerimizle geldik sayfanıza. Umarım memnun etmişizdir, dolayısıyla memnun kalmışsınızdır. Sağlıcakla kalınız. Selamlar...
tirebolulu tarafından 6/9/2010 7:56:46 PM zamanında düzenlenmiştir.
EVET BÖYLE BİR AN DEĞİL Mİ HAYATI ANLAMLI KILAN.. GERÇEKTEN ÇOK ÇOK GÜZEL VEDE ANLAMLI BİR DUYGU SELİYDİ.. YÜREĞİNİZ VEDE KALEMİNİZ DERT GÖRMESİN DİYOR CAN-I GÖNÜLDEN KUTLUYORM
sağanak sevgi yağmurlarında sırılsıklam olmanız dileklerimle,,
sağlıkla kalın mutluluk coşsun taşsın yüreğinizden...
sonsuz sevgiler saygılar sizede benden...