Baktın ki, biri hiç hatırlamıyor mematı, Çağırıp göster bir teneşir, kendine gelsin; Baktın gönlü ölü, hatırlamıyor hayatı, Çağır oku bir tane şiir, kendine gelsin…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
HAYAT VE ŞİİR şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
HAYAT VE ŞİİR şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Kararan göğümü Delen bir ışık, Kalbimden dökülür Mananın cismi. Bir satır, bir beyit olur döşenir Şiir __şiir _____akar _________gönlümün demi Yazdıkça açılır gönül kafesim.
Sözler birikir yaşandıkça İbiktik, akıl süzgecim benim. Şairlik sözleri eler de eler Dökülür inciden, elmastan sözler.
Şiir şiir anlat be üstad Hayat ve şiir senden gelirde Yükselir tertemiz vicdan elinde Şiir ve hayat gösterir bize Dilimiz varken sustuklarımız Dökülür harf harf Hayat ve şiir
Melik Haker tarafından 6/8/2010 10:47:17 AM zamanında düzenlenmiştir.
Baktın ki, biri hiç hatırlamıyor mematı, Çağırıp göster bir teneşir, kendine gelsin; Baktın gönlü ölü, hatırlamıyor hayatı, Çağır oku bir tane şiir, kendine gelsin…
Çok güzel bir dörtlüktü. Tebrik ederim. Saygı ve selamlarımla.
Delen bir ışık,
Kalbimden dökülür
Mananın cismi.
Bir satır, bir beyit olur döşenir
Şiir
__şiir
_____akar
_________gönlümün demi
Yazdıkça açılır gönül kafesim.
Sözler birikir yaşandıkça
İbiktik, akıl süzgecim benim.
Şairlik sözleri eler de eler
Dökülür inciden, elmastan sözler.
Şiir şiir anlat be üstad
Hayat ve şiir senden gelirde
Yükselir tertemiz vicdan elinde
Şiir ve hayat gösterir bize
Dilimiz varken sustuklarımız
Dökülür harf harf
Hayat ve şiir
Melik Haker tarafından 6/8/2010 10:47:17 AM zamanında düzenlenmiştir.