(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
HAYATINI SEN YAŞA şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
HAYATINI SEN YAŞA şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Aşkın gözü kördür derler, bir bakarsın ki gönül sonradan pişmanlığın kar etmediği sevda yolunda bulur kendini.Ayrılığı hak etmeyen,gerçekten sevmiş bir kalp edasıyla dökülmüş öz dizelerdi eseriniz.Kutluyor,selamlarımı sunuyorum...
Biliyorum suçluyum Keşke sevmeseydim seni Uğruna verdiğim ömrüm Farkındayım şimdi boşa Ben çekerim çileni Hayatını sen yaşa... DOST SEN KENDİNE BAK ...SEVEN YANINDA ZATEN OLUR SEVMİYENİN YOLU AÇIK OLA...SEVGİLER MUTLULUKLA YÜREĞİNE DOLA...ESEN KAL...
Biliyorum suçluyum Keşke sevmeseydim seni Uğruna verdiğim ömrüm Farkındayım şimdi boşa Ben çekerim çileni Hayatını sen yaşa... Bu ne güzel bir şiir ,aşkın bir yarısı acı çekmektir , gönlündeki aşkı bulman dileğiyle...sevgilerimle.ç..
Biliyorum suçluyum Keşke sevmeseydim seni Uğruna verdiğim ömrüm Farkındayım şimdi boşa Ben çekerim çileni Hayatını sen yaşa... Doğru zaman ve doğru insan,işte o zaman asla sevmekten korkma.Sayfana sevgilerimi bırakıyorum.
şiirlerini de okuyup yorum yazmak istedim.
sevgiyle.