KIRGIN YÜREĞİM
bakmasın gözlerin öyle
kırgın kızgın bakışların hayata isyan eder gibi kara gözlerine hüzün çökmüş dayanamam gözlerdeki yaşa hayata sarılmalısın dört elle ne olur bir tanem bakma bana öyle kırgın bakışların yakıyor yüreğimi sanki beni sorgular gibi öyle kırgın bakıyorsun ki gözlerinde kayboluyorum öyle kızgın bakıyorsun ki bakışlarında eriyorum sensizlik hiç olmasın diliyorum bazen öyle acıtıyor ki yokluğun beni ayaz gecelerin yalnızlığı yakar kor ateşte tenimi dağlanır yüreğim gecelerin ayazında senin yokluğun üşütür bedenimi hayallerimi bile çok gördüler ömrümü alsa da vefasız yıllar sevda yolunda kaybolsa da ümitlerim gözümde yaşımdın sanki inci tanelerim kirpiğimin ucunda asılı kaldı ömrüm benim Hayrunisa şenel |
sevda yolunda kaybolsa da ümitlerim
gözümde yaşımdın sanki inci tanelerim
kirpiğimin ucunda asılı kaldı ömrüm benim.
Tebrikler şairem,
Sevgi tarifi imkansız bir ufuktur.Sevgi kendisine varılamayan uçsuz bucaksız bir ummandır,sevgi yükseldikçe göğüne ulaşılmayan ve biraz daha ,biraz daha denilen ne zor nede adına imkansız denilebilen bambaşka bir adı olan ve asla o adını bile yakalayamdığımız efsanemizdir.
Sevgi adıan düğün dernek kurulur, sevgi adına coluk çocuk istenir,sevgi adına panayırlar kurulur.Sevgidir işimiz,sevgidir aşkımız,sevgidir yolumuz,sevgidir kabemiz.sevgiye secde ederiz de,sevgi adına ayrılıklar ne den olur?sevgi neden adliyeden de geçer.sevgşi neden doğruları değilde, yalanlar ile zengerek gibi beslenir.Yoksa bunun adı sevgi değilmi?
Sevgi güzelde, neden toprakta yakalr en son aşkı, neden vuslat ederken, acı çeker?Neden kalkıp giderken, gözyaşları bedseller olur.Neden arkasından bir damla samimi gözyaşı dökülmez.Bu sevgi nufus kütüğünde adı sevgi olan, ne annemiz, ne eşimiz,ne kızımız,ne kızkardeşimiz.Bu sevgi hem şeker hastası yapıyor,kolekstrolu yüksek. bu sevgi hem kendine hiç dikkat etmiyor,kendi ile beraber etrafınıda yakıp yıkıp öldürüyor.Bu sevgiyi tanıyamadık bir türlü,Onu bize biri tanıştırsa ne güzel olur amma değilmi?
Sevgi yalnız değil, sevgi boşta değil.Sevgi nin Allahı var.Sevgi nin peygamber çiçekleri ile resulleri var.Sevginin melekleri ile Azraili var.Sevgi tadsan bir türlü, tamasan bin türlü zehri var.Sevgiyle beraber ,tüm insanları,tüm hayvanları,tüm bitkileri,görüp görmediğimiz tüm canlıları ve en önemlisi ,sevgi ile kendimizi sevelim.
Yüreğinizin sesini, kaleminize ustaca kılıç sallar gibi kullandınız.Kurallar bile hâk ile yeksan oldu.Bir adanmış sevgi adına.Ümid ederim Hâk etmiş ve anlamıştır.Başarılarınızın devamnı dilerim..
Sevgi ve saygılar sunuyorum.