(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
HOŞGELDİN CEMREM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
HOŞGELDİN CEMREM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Can Nurancığım, bu nasıl bir duygudur bölyle,çağlamış yine yürek.muhteşemsin, final olağan üstü... cemren herdaim seninle olsun.canım arkadaşım. kutluyorum seni. sevgim ve saygımla.
Hoşgeldin CEMREM Hoşgeldin ciğer parem Hoşgeldin yürek yarem Hoşgeldin yaşamama tek bahanem
sizi böle mutlu görmek düşünmek en az şiirleriniz kadar muhteşem ...her dem mutluluk sağlık içinde geçsin,hayat bundan sonra gülümsesin,öncelikle gülümseten yüreği kutluyorum....sonsuz sevgiler saygılar...yüzünüzden yüreğinizden gülücük eksik olmasın:)))
DEĞERLİ üSTADE , GÖNLÜNÜN KIRINTILARI BU GÜZELİM ŞİİRLERİ PAYLAŞAN HER ŞAİR , KENDİNE GÖRE ÜSTADE DİR SANIRIM. YETERKİ YAZMAYA DEVAM EDİN DİLEKLERİMLE SAYGILAR SUNARIM
Efendim hoş safa geldiniz..Henüz kendimi üstade olarak görmüyorum ama beni layık gördüğünüz için çok teşekkür ederim.. Değerli yorumunuz için teşekkürler.. Saygılarımla efendim..
Hoşgeldin CEMREM Hoşgeldin ciğer parem Hoşgeldin yürek yarem Hoşgeldin yaşamama tek bahanem ........dost var ol harikasın yüreğine sağlık tebrikler...sevgilerde kal...
Hoş safa geldiniz kardeşim..Yorumunuz için teşekkürler..Şiir olurda,yazılır da hiçiçten yazılmaz mı..Sizin şiiriniz de çok içten ve harika idi. Saygılarımla .
Suya kanmamış
Bir köle misali kullanılıp
Bir kenara atılmış
Toprak altında kalan
Suya hasret
Bir tohum misali
Çürümeye terk edilmiş
Hüzünlü bir şiir. kutlarım. selamlar..