Bir değil! Bin nefer yakışır bizim kalemize Hem askeriyim Hem kadınıyım çatımızın Elimde ki bayrağım sen ol ki Seni dikeyim kalbimin mabedine Bir ışık ol! Zaman değil Ömrüm tükensin seninle..
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Ömrüme şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Ömrüme şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Değerli Dost Yürek... "Yalanmış tümü" diyorsunuz... Bence yalan yoktur... O bizim bir yalanımızdır...
Dün yalan mıydı... Gerçektiyse bugün nerde o dün...
Üç beş sene önce yaşanılan bir bahar mevsimi yalan mıydı... Yaşanılan her şey zamanında mevsiminde yaşanmakta... Ama sonuçta bitmekte...
Her şeyin bir doğumu bir de ölümü varsa ölen yalan mıdır... Yoksa doğan mıdır yalan... Veya bu ikisi arasında yaşanılanlar mıdır yalan olan...
Yalan nedir gerçekten... İnsan kendinde olmayan bir şeyi nasıl bilebilir. Tümü yalan ise biz miyiz gerçek olan... Biz gerçek isek yalan biz de nasıl hayat bulabilir...
Ukalalık edercesine sözü uzattım affedin... Niyetim o değil de Yaralı yanımda dokundunuz...
Sevginin yalanı bu kadar güzelse Kimbilir gerçeği nasıl güzeldir...
Kısa şiirleri severim.. Şiirler uzadıkca özünü kaybediyor.. Uzun şiir yazmak herkesin harcı olmadığı gibi :) kısa şiire de anlam yüklemek zordur.. İlginize çok teşekkür ederim.. Sevgiyle kalın..
finalde sus kaldım...