rüzgârın getirdiği şeylere bakın nasılda biliyor onu çok sevdiğimi perdeler çekili olsa da camda omzumda ışık ellerimde yayla çiçeği
daracık vazoda dinliyorum şarkını masana koyuyorum düşlerimi seç beğen al birini bir diğerini bende bırak daha sonra vereyim
geldim ben adamın kalbimin şarkısıyla bir ud kadar hafifim bam teli kadar ağır sırtımda yazlık ağır akşam güneşi mehtap da sevme beni kararır kaybolurum
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
KARANLIKTA SEVME KAYBOLUYORUM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
KARANLIKTA SEVME KAYBOLUYORUM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
yengeee...duydun mu bak adamın yine delirdi...açıkça ilan-ı aşk eyliyor...neymiş mehtapta sevme beni..falan- filan...aman yenge bu adam yine bu sıraları azıttı...bir de bana diyor...ohhh...şimdi gör bakalım dünyanın kaç bucak olduğunu...seni çapkın, seni...sen misin beni yengene fişekleyen...çek cezanı...
yine çok güzel bir şiirdi değerli dostum...yürekten kutlarım...kendine iyi bak...sevgi ve saygımla...selamlar...
dizeleri TEK TEK okurken dudaklarım,sanki kuruyordu... ve,ellerim de TEK TEK piyanonun tuşlarına dokunuyordu... yüreğimi ise hiç sorma................??
tebrikler şiir dostu,saygı ve sevgiyle kal........... herzamanki gibi dizelerin konuşuyor gibiydi,canlı..........i.g........
METEOR tarafından 6/30/2007 1:06:19 AM zamanında düzenlenmiştir.
rüzgârın getirdiği şeylere bakın nasılda biliyor onu çok sevdiğimi perdeler çekili olsa da camda omzumda ışık ellerimde yayla çiçeği ....tebrikler Hasan Öztürk