(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Susarak Sevdim Seni... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Susarak Sevdim Seni... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Sükût ikrar demekmiş, Şiirinden anlaşılan o güzel yüreğin harelenmiş lakin kapanmayan bir yaraya giriftâr olmuş. Şiir olarak dursada güzel sayfanda, bence yüreğin sesiydi dinlediğim. Kutluyorum güzel duygularını, Yüreğin hiçbir zaman hiçbir şeye küsmesin, Gözlerin hep gülümsesin, Kutladı abisi gül yüreklisinin güzel şiirini.
Desem inanmazsın ki, konuşmaya başladığın anda, dilemeye, beklemeye, istemeye, arzulamaya, hak ettiğini düüşnmeye ve hatta en sonunda da sahiplenmeye başladığında, yani tüketmeye karar verinde o manevi yemeği, gözle görülmeyen duyguları sofraya serdiğinde ne sevgi kalır elde, ne aşk. Sade bir şaşkınlık, boşluk, ve yeni bir soru işareti...
Önce aşık olursun, Sonra ümit etmeye başlarsın... Dua dua açılır ellerin , Ondan başkasını görmez gözlerin Zamanla acı vereceğini anlarsın... Belki de doğru insan değildir dersin Giderek unutmaya karar verirsin Kalp , mantığa verince yerini , Üç noktalar olur soru işareti İşte o zaman bulursun gerçek kimliğini... Ben derim ki : sevgi varken , aşka ne gerek? Sevgi olmazsa yaşanmaz severek... İnanır mıyım ??? Düşünmem gerek :)
Şiirinden anlaşılan o güzel yüreğin harelenmiş lakin kapanmayan bir yaraya giriftâr olmuş.
Şiir olarak dursada güzel sayfanda,
bence yüreğin sesiydi dinlediğim.
Kutluyorum güzel duygularını,
Yüreğin hiçbir zaman hiçbir şeye küsmesin,
Gözlerin hep gülümsesin,
Kutladı abisi gül yüreklisinin güzel şiirini.