Mehtapsız bir gecede ağlıyorum Sensizim Herkes sevdi kavuştu bir tek ben Kadersizim Şimdi nerede kimlesin Yürek sızım Beklenmedik bir anda çıksan gelsen Ansızın
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
YÜREK SIZIM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
YÜREK SIZIM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Mehtapsız bir gecede ağlıyorum Sensizim Herkes sevdi kavuştu bir tek ben Kadersizim Şimdi nerede kimlesin Yürek sızım Beklenmedik bir anda çıksan gelsen Ansızın ....DOST KISSA VE ÖZ GÜZEL BİR SEVGİ İSTEĞİNİ GÜZEL BULDUM KUTLARIM ...SEVGİLERLE...
AZAP tarafından 5/19/2010 11:48:35 PM zamanında düzenlenmiştir.
Mehtapsız bir gecede ağlıyorum Sensizim Herkes sevdi kavuştu bir tek ben Kadersizim Şimdi nerede kimlesin Yürek sızım Beklenmedik bir anda çıksan gelsen Ansızın
öz ve güzeldi beklemedik bir anda çıkar gelir inşallah
Şiirinizi okuyunca; Sensizliğe alışamadım, rüzgâr savurdu bizi! Gönlümün baharında yakaladı hicran ateşi. Dileğin nedir, parmağına konsa uğur böceği! O uçsa sen ardından bana gelsen ansızın............dedi bu gönül.
Yürek sesiniz;sevdiğinden ayrılmışların,sevdiğini özleyenlerin,sevdiğinin dönmesine dair dilinden duasını düşürmeyenlerin ortak sesi olmuş.Duygularınızı çok güzel yansıtmışsınız.Bir zamanlar yakından tattığım duyguları hatırlattı bu ifadeleriniz.Sevdiğine özlem çekenler kavuşsun dileklerimle selamlarımı,saygılarımı bıraktım sayfanıza...
Mehtapsız bir gecede ağlıyorum Sensizim Herkes sevdi kavuştu bir tek ben Kadersizim Şimdi nerede kimlesin Yürek sızım Beklenmedik bir anda çıksan gelsen Ansızın
Merhaba Sidar Can...Şiirin fonda okunmuyor, mausla tarayarak okuyabildim ancak, fonu açarsan iyi olur diye düşünüyorum, kutluyorum yazan yüreğini, sevgilerimle şair...