(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
YAŞAM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
YAŞAM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Yaşam; Bazen bir soru işareti, Çoğu zaman virgül, Varlığı yadsınmayan üç nokta, Kimi zaman ünlem, Ve nihayet; Bir noktadan ibarettir...
katılmamak mümkün mü..soru işareti,mutsuzluğu ve bundan kaynaklanan huzursuzluğu..virgül,umudu..üç nokta durağanlıkları..ünlem,iyi ya da kötü rastlantıları..mı ifade ediyor acaba..nokta belli zaten..allah gecinden versin.. harikaydı dost..kutlarım.. sevgim ve saygımla..
sevgili Çağlayan; alt okumaları çok iyiyapmışsınız.Evet benzerşeyler.İki parantezarası yaşadığımız gelgitler,inişçıkışlar,umutlar...Dediğiniz gibi. Gerçek anlamda yorumladığınız için çok teşekkür ederim. saygı selam ve sevgilerimle...
Değerli üstadım; Haklısınız.her şeyin sonunda nokta var ve olmasıda çok doğal.iki parantez arası hayatımız noktalama işaretleri ile şekllenmiyormu zaten.? İniş çıkışlar,başlangıçlar ,bitişler. Yani parçalı bulutlu yaşamlar,yani aslında şikayetçi olsakta hayatın rengi bu yaşadıklarımız. Saygı selam ve sevgiler...
Ve nihayet; Bir noktadan ibarettir... -------------------------------
...Y A Ş A M......
BÖYLE DÜŞÜNDÜRÜR İŞTE SİZİ, İŞARETLERİN YAŞAM HİKAYESİ !... ÖNCE KOCAMAN BİR "SORU" İŞARETİ ARKASINDAN "VİRGÜL" GELİR MOLA ÖNCESİ EN ARKASINDAKİ "NOKTA NOKTA'LARDA" UZATILAN BİR ÖMÜR GİBİ SUNULUR İNSANA BİR NEBZECİK OLSA DA ?!... VE SONRA "ÜNLEM'LERLE" GEÇEN ZAMAN, YIPRATIR KİMİ İNSANIN BENLİĞİNİ ! NİHAYET "TEK" BİR "NOKTA" HER ŞEYİ BİTİRİVERİR BİR AN DA !!! KOCA BİR "YAŞAM'DIR" BU YANİ, O İKİ PARANTEZ ARASINDA Kİ ???!!! ÇEKİLİRİZ ARTIK DAHA SONRA EBEDİ BİR İSTİRAHAT ZAMANINA... ----------------------------------------- İFADELER YERİNE İŞARET'LER..... NELER ANLATTI BİZE NELER....... KOCA KOCA YAŞANMIŞ HİKAYELER ----------------------------------------- TEBRİKLER !!!!!......................
Onatça tarafından 5/16/2010 11:03:13 AM zamanında düzenlenmiştir.
SÖZLER MAHRECİNDEN TAŞMIŞSA YANİ ANLAMLAR MÜKEMMELSE TABİ Kİ "ÜŞÜMEK" HEDEF HALİNDE HEM BİZ "ÜŞÜYENE" DEĞİL DE, "ÜŞÜTENE" BAKARIZ BİR ŞİİR'LE !!!!... SAĞLIKLAR OLSUN SİZE ? ÜŞÜTEN VE DÜŞÜNDÜREN YÜREĞİNİZE !!!...
Ne kadar güzel bir yorum bu sayın onatça, Haklısınız.İki parantez arasında hayatımız noktalama işaretleri ile geçiyor.Olması gerektiği gibi yani.İnişler ,duraklamalar,molalar olmasa çok renksiz olurdu herhalde yaşam. saygı selam ve sevgilerimle...
Yüreğine sağlık kardeşim, ben noktadan önceki virgülleri beceremedim hep biliyorsun hep virgül yerine iki nokta üst üste koyuyorum, kutluyorum güzel dizelerini, sevgi ile..
Sevgili kardeşim; Evet sen virgülleri kulanmadın,çünki sen nev-i şahsına münhasır bir insansın:)))) Aslında iki noktalar senin için girmişti gramerimze... Yorumun için teşekkür ediyorum ve sevgilerimi yolluyorum...
Yaşam; Bazen bir soru işareti, Çoğu zaman virgül, Varlığı yadsınmayan üç nokta, Kimi zaman ünlem, Ve nihayet; Bir noktadan ibarettir...
yaşam bazı zaman çelişkii ama çözülmeli çoğu zaman gölgede ama güneşi görmeli varlığı bitmeyen bir cümlenin yarısı notkası olacak elbet ama güzel birnokta koymalı
yüreğinize sağlık yaşama en güzel noktayı koymanız dileğiile gönlünüzce olsun
Yaşam;
Bazen bir soru işareti,
Çoğu zaman virgül,
Varlığı yadsınmayan üç nokta,
Kimi zaman ünlem,
Ve nihayet;
Bir noktadan ibarettir...
katılmamak mümkün mü..soru işareti,mutsuzluğu ve bundan kaynaklanan huzursuzluğu..virgül,umudu..üç nokta durağanlıkları..ünlem,iyi ya da kötü rastlantıları..mı ifade ediyor acaba..nokta belli zaten..allah gecinden versin..
harikaydı dost..kutlarım..
sevgim ve saygımla..