(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
AYRI KALAMAM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
AYRI KALAMAM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bu sayfadaki şiirleri hüzünleriyle olsa da hep hüzün çiçeklerine benzetmişimdir. O çiçekler ki boy verirken gözyaşlarıyla sulanmışlardır. o gözyaşları akarken sinelerde bir fırtına koparır, dalgalar yürek denen muzdaribi ızdıraplara katar. Belki de biraz kendimi buluşumdanmıdır nedir hep buruk bir acı bırakmakta muhayyilemde. Mâziye olan özlemimiz, hasretimiz ve gözyaşlarımız vefâsıza adanmış ve yoluna bakarken geride bırakılan 40 yılın derin izlerini taşıyan gönül yorgun düşmüş, bi-mecâl kalmıştır. Kutluyorum yüreği güzel kardeşimi. Bazen acılar en koyusuyla kuşatmakta ve acılara garketmektedir. Bir dörtlük bırakmak isterdim ama şiiriniz o kadar yürekten yazılmış ki, Kıyamadım güzelliğine. Yürek hep yazsın, yazmaya devam etsin ki duyguların en güzelinden hüzünlü de olsa nasibimizi alalım. Allaha emanet olun.
COK GÜZEL BIR SIIRDI EN GÜZEL DOSTA HARIKA DILE GETMISIN VAT GECILMEZ DOSTA BEGENI VE TAM PUANLA OKUDUM SIIRINI YÜREKTEN KUTLARIM CAN DOST DIYEN KALEMI YÜREGI VAR OLSUN
Biliyoruz bir gün kavuşacağız Gönlümüzü o gün avutacağız Hasret ateşini savuracağız Can dostum ben senden ayrı kalamam Yüreğine sağlık sevgili kardeşim .Kutladım selamla
Sevgili Nuran,can arkadaşım yine harikalar yaratmışsın,özlemin çok büyük biliyorum, ne kadar yoğun guygulardasın böyle.mükemmel olmuş. .....Rabbim verecekse muradım versin. .....Sinemde gülleri sevdiğim dersin .....Gözyaşlarımı sadece o eliyle silsin, .....Can dostum ben senden ayrı kalamam.................Çok beğendim canım.kutluyorum sevgimle.
Canım arkadaşım merhaba hoş safa geldin Güler hanımcığım evet çok çok çook yoğun duygulardayım ve bu şiiri iki dakika içerisinde yazdım kontrol etmedim,gözden geçirmedim direk ekledim.hata varsa affola.. Değerli yorumun için çok teşekkür ederim.. Sevgilerimin yanında güller bırakıyorum sana ve yüreğinden öpüyorum canım..