(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SİNDİRMEK şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SİNDİRMEK şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
İnsanız bizleri nelerin beklediğini bilemeyiz, yarın bize ne getir ve bizden neler götürür, hep bilinmezleri yaşıyoruz yürek sesiniz çok anlamlı ve duygu yüklüydü üstad kaleminiz hiç susmasın saygılar dost yürek...
Hayat öyle bir dipsiz kuyu ki...Başlamasından bitimine değin neler yaşıyor,neler görüyor insan..Keşkeleri,riyakarlıkları,maskeleri hepsini barındırıyor içinde.Gerçek sevgiyle,çıkarsızca gözyaşını silen zor bulunuyor.Çünkü artık benlik duygusu hep ön planda karşımıza çıkıyor,hayatın her safhasında..Ama herşeye rağmen,hayatın herşeyini tatmak da ayrı bir haz olmalı..Seninle beraber yürümek isteyen yürümeli,istemeyense defolup gitmeli..Gerçek aşklara ve gerçek insanlığa selam olsun... İçimden bunlar yazmak geldi,şiirinizi okuyunca..Ne derece şiirle örtüşen bir yorum oldu,bilemedim:)
Gelecek yok oldu geçmiş unutuldu
Hayatımın keşkelerini çıkardım
Geçmiş depreşti gelecek kayboldu
güzel şiirni tebrik ederim.
selamlar...