(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
YOKLUK şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
YOKLUK şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Yalnızlık bir ağıt / gözlerinde bir katre süzer Süzgündür sözlerim..ve derin.
Hasretlik bir ağıt / sözlerinde bir satre değer Üzgündür gözlerim.. ve serin.
.....sen yoksan eğer.
*)(*=000 0 10 / 0101 0 01 10 *)(*=000 010 1 10
0=kapalı hece 1=açık hece
açık hece:(sesli harfle biten hece: a e ı i o ö u ü...ör: ba de ci ..bunun dışındakiler kapalı hecedir ör: bak- der- türk ...) özleşim(serbest ölçülü türkaruz) harikasınız bu şiir özleşim olmuş...:)
Yal -nız -lık bir a -ğıt / göz -le -rin -de bir kat -re sü -zer Süz -gün dür söz- le -rim..ve de -rin.
Has -ret- lik bir a-ğıt / söz- le -rin -de bir sat -re de -ğer Üz -gün -dür göz -le -rim.. ve se rin.
*)(*=000 0 10 / 0101 0 01 10 *)(*=000 010 1 10
0=kapalı hece 1=açık hece
kutluyorum hayata kattığınız eşsiz güzellikleri değerli şair dost melih.. sevgim saygımla hep...
Sabiha KÜÇÜKTÜFEKÇİ tarafından 12/30/2010 11:09:57 PM zamanında düzenlenmiştir.
eşsiz güzellikleri yaşama koyabilen siz gibi erdemli yüreklere ben teşekkür ederim sabiha hanım.edebiyat alanındaki bilginiz ve şiire kattığınız mesafeler heyacan verici.düz ve şiiriin edebiyattaki yerini sorgulamadan yazdığım dizeler için (ki bilmeden yaptığım yazım tarzıdır) yaptığınız açıklamalarınız huzur ve güç verici.
der gibi sanki dizeler
Allah sabırdan ayırmasın, tebrikler