(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
...Yazmayı Bıraktığım An... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
...Yazmayı Bıraktığım An... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Adamım... Ne güzel bir cümle, benim hiç söyleyemediğim bir kelime... Biz kavuşursak ölürüz adamım, Kavuşmaları can evinden vurdum bugün... Adamım dedim sana, adamım, Adam gibi adam olsaydın eğer, Dağlar yürürdü yerinden, Kitaplardan silinirdi imkânsız denen, Ve delicesine acıtan o kelime... Boş ver be adamım, boşverrrr, Sen yine kal yerli yerinde. .........İyi ki varsınız ve bana yazdırıyorsunuz. Sevgimle.
sevgili çiğdem yine hüznün şiiri kavuşmak gitmek kalmak aramak sana aşık kocaman bi yürek; ama açamadığın senin yüreğin olmuş bu şiir soran gözlerle bakıp yüzüme söylemde cam kırığınım kavuşmak ne zaman diyorsun ya yazmayı bıraktığım andır adamım... yüreğine sağlık kelimelerin ecesi :)
avuçlarıma dokunan düşlerinde
yapayalnız
sözlere sığmayan dilsizliğinde
hayata
kulak asmak o vakit imkansız
inciler dökmüş tenimdir
sırlarında sakladığın
uyur uyumaz geçen gecelerde
uğruna ağladığın
şiir kapılarım aralandı seninle
yaktığın küllerim geç kalmışlığım
avunduğum hayatın emelinde
sana koşar her an varlığım
seni terketmişliğimdir
pişmanlığım
yıllar sonra dönüşümdendir
sonsuz aşığınım
seni ve beni yazar
yaşam künyemiz
haklısın
bir ömre değer
bizim sevgimiz
soran gözlerle bakıp yüzüme
söylemde cam kırığınım
kavuşmak ne zaman diyorsun ya
yazmayı bıraktığım andır
adamım...
tümüyle çok güzel
soluksuz birkaç kez okudum çok anlamlı
dizeler kutlarım