(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
YÜREĞİMDEN ÖP BENİ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
YÜREĞİMDEN ÖP BENİ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Sevgime sevgi isterim Aşkın ile gül beslerim Gönlünde bir yer isterim Yar yüreğimden öp beni ------------ PUANIMLA BEREBER KUTLUYORUM GÜZEL ŞİRİ VE DE SİZİ. BAŞARILAR .
İRAN'LI BİR ŞAİR DİYOR Kİ: AŞKA UÇARSAN KANADIN YANAR.. BUNUN ÜZERİNE MEVLANA DA DİYOR Kİ: AŞKA UÇMAZSAN KANAT NEYE YARAR... *** SEVMEK ALLAHIN İNSANA BÜYÜK BİR LÜTFUDUR.
ÖNEMLİ OLAN İSE YÜREKTEN ÖPMEKTİR AŞKLA BAĞLANMAKTIR..TEBRİKLERİMLE
Der ki 'Şiir'; Ey sevgili; Bak hele gözlerime, anla gör yüreğimi.. Benim sevdaya yanan yüreğim gözlerimden belli.. Bir şey var ben de/aramızda, senin ışıldarken gözlerin, yansıyor bana da gözlerim ışıldıyor benim de.. Ve dinle yüreğimi duy bak, dilimin ucunda! Söyleyemiyoru/m/z. Gel dokun yüreğime, öp hadi yüreğimi, dokun yüreğinle.. Bak ne yazıyor orada, hele bir kulak ver, hisset; "seni seviyorum" diyor! Keyifle okudum dizelerinizi.. Saygı ve sevgilerimle...