(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
EL... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
EL... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
DÜŞÜLDÜĞÜNDE BU KISACIK DİZELERDEN ÇOK MANA ÜRETİLİR! KİM BİLİR NE GÖRDÜ? ÇOK MANİDAR ANLAMLI SORGU İDİ YÜREĞİNE SAĞLIK DEĞERLİ DOST YÜREK DAİMİ BAŞARI DİLEKLERİMLE SELAM SAYGILARA UZAKLARA...
Valla bende bilmiyorum ne gordugunu ... Aslinda farkli birsey gordugunu zannet miyorum sadece gerceklerden korktu ... Ellere gitti ki oda biliyor eller el dir ona gitme dedim senin hayat kaynagin benim dedim giitii...
VERSIN ELLERE ELLER YALANDIR BIR GUN KALIR ORTADA ...VE O GUN BENIM GUNUMDUR... Saygilarimla zelandali mecnun ....
SEVGİLİ LEYLASIZ KISA AMA ÇOK İLGİNÇ BİR ŞİİR OLMUŞ TEBRİKLER.ANLAYABİLENE ÇOK GÜZEL MESAJ VERMİŞSİN.SAYFANA GÖNÜL BAHÇEMDEN BİR KUCAK DOLUSU CENNET KOKULU KIRMIZI GÜLLERİ SEVGİMİDE İLAVE EDEREK BIRAKIYORUM.SEVGİYLE KAL HOŞÇAKAL.GÜLHAN KESKİN.
El elden üstünde, acaba yürek yürekten üstün müdür? Sevmemisse, zaten ölcüp bicecek bir cok kavrami vardir Böylesi insanlarda hak etmedigi gibi sevgiyi, düsünülmeyide hak etmiyordur Onu hayattan(yürekten) silip atmali bir kere, attiktan sonra gönlünde gözü acilir
El elden
Üstündür!
Demişler...
Ya sen,
Elin neyini?
Gördün de!
Ele verdin..! ?
Ellerini..!..?...
DÜŞÜLDÜĞÜNDE BU KISACIK DİZELERDEN ÇOK MANA ÜRETİLİR! KİM BİLİR NE GÖRDÜ? ÇOK MANİDAR ANLAMLI SORGU İDİ YÜREĞİNE SAĞLIK DEĞERLİ DOST YÜREK DAİMİ BAŞARI DİLEKLERİMLE SELAM SAYGILARA UZAKLARA...