(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
AŞKA MATEMATİKSEL YAKLAŞIM_ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
AŞKA MATEMATİKSEL YAKLAŞIM_ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Yüzleri de, yürekleri de, mısraları da tertemiz olan kültür-sanat elçilerinin dünden bugüne güzellikler aktaran, tülden kanatlı kuşlarla aydınlıklara kanat açan, teleklerinden temiz hava üfleyen özgürlük türküsü söyleyen güvercinlerle beyit beyit, bent bent, dörtlük dörtlük gönlümüze yerleşen bitimsiz güzelliklerin adıdır EDEBİYAT DEFTERİ.
Sadece kendisiyle yarışan, kendi istikametindeki yokuşları yorarak ilerleyen, deruni ahenk, yoğun müzikalite, insanlığı kucaklayan hoşgörü, içli ve köklü seslenişler, sevimli, sempatik duruşlar ve kaynağı en temiz gönüller olan nadide özelliklerin sentezidir EDEBİYAT DEFTERİ.
Aklıyla duyan, yüreği ile konuşan, sevgi ırmağının sihirli köprüsünden salına salına geçen, süt kanatlı kuşlarla kuşluk vakitlerinin misafiri olan, görüşünden görüntüsüne kadar bu memleketin en anlamlı resmi olarak kabul gören söz ustalarının güllüğüdür EDEBİYAT DEFTERİ.
Kelebekçe özgür hülyalarla, kirpiklerine misafir eylediği ebabil kuşlarıyla en aydınlık yarınlar koşan, şiirin oluk oluk gürül gürül geldiği sanat ırmağından beslenen, elleri gül, gözleri yağmur toplayan şiir sevdalılarının her iki yüzü de aydan aydınlık olan sevdasıdır EDEBİYAT DEFTERİ. DİYE DUYGU VE DÜŞÜNCELERİMİ DİLE GETİRDİĞİM YAZIMIN SONRASI ANASAYFADA YAZI BÖLÜMÜNDEDİR.
kutluyorum
kaleminiz var olsun, hep sevgi de ...
saygimla
.......