Çalmak için imanımı veriyor intihara meyil, Bu kara düşüncelerin sebebi sensin ben değil. Zemherisi hiç geçmeyen ömrümde.....; Bir vesveseye düştüm; halim sersefil.....
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Vesvese... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Vesvese... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Çalmak için imanımı veriyor intihara meyil, Bu kara düşüncelerin sebebi sensin ben değil. Zemherisi hiç geçmeyen ömrümde.....; Bir vesveseye düştüm; halim sersefil.....
sevgili gkhn çok samimisin teşekkür ederim gerçekten , biliyor musun ben aslında senden 'hep sonradan ' adlı dörtlüğe yorum yapmanı beklemiştim çok sanırım farketmedin...İnsan alışınca hep bekliyor da :)
ben de sizle gurur duyuyorum vallahi çok güzel yazıyorsunuz hocam..farkındaysanız sayfanıza yeni isimlerde yorum bırakmaya başladı,farkınıza varıp keşfediyorlar sizi buda mutlu ediyor beni..
Ruhlar sefil olmasın varlık ne kadar gerçek ise yoklukta o kadar gerçek. Var olan nasıl varolduğu için sevilmiyorsa yok olanda olmadığı için özden atılmaz sevgi daim olsun... Bu arada nick iniz dikkatimi çekti bir ilaç ismi anti psikotik birilacın hemde.
yorumunuz için teşekkür ederim... nicke gelince; sanırım ilaçları tanıyorsunuz, benim genel ruh halim biraz depresif olduğu için, ve işimden dolayı ialçları tanıdığım için bu nicki seçtim......hoşçakalın
Çalmak için imanımı veriyor intihara meyil, Bu kara düşüncelerin sebebi sensin ben değil. Zemherisi hiç geçmeyen ömrümde.....; Bir vesveseye düştüm; halim sersefil.....
hic bir ruh yenilmesin karanliga düsmesin vesveseye zaten iman saglam olunca ümitsizligin sansi yok. kisa ve güzeldi yüreginize saglik sevgilerimle
Çalmak için imanımı veriyor intihara meyil,
Bu kara düşüncelerin sebebi sensin ben değil.
Zemherisi hiç geçmeyen ömrümde.....;
Bir vesveseye düştüm; halim sersefil.....
anlamlı dizelerdi...herkesin vesveseye düştüğü anlar olabilir lakin bunlardn çabuk sıyrılmak lazım....tebrikler.