ben seni özlerken sen başkalarını hayal ede durdun ben seni sineme basarken sen başakalarını sinene bastın ve ben seni kapı kapı dilenirken senin umrunda olmadım ve olmayacağım
peki söyle be gülüm ya ben sende ölürsem sen pişman olupta hagi taşa başını vuracaksın "mezar taşınamı yoksa dilek tuttuğum taşamı"
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
...seni seviyorum ... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
...seni seviyorum ... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
ya mahmut ne oluyor böyle öfkenin şiiri bile güzel ama öfke sende güzel değil bırak artık cadın süpürgesini alsın gitsin bırak yüreğinin acıları dinsin bırak bırakta kıymetini sonra bilsin atrık mezar taşında mı dilek ağacında mı???????? canım arkadaşım hüzn kederle savaş kadere boyun eğme...ama deli gibi de sevme...
hayır mahmut!öLüm sana çare değiL! sen haketmiyOrsun bunu! cadın öLsün içinde,bırak! sen istedin onun seni bırakmasını, şimdi bu sitemin niye? bazen yanLış yapıyOrsun! cadın seni çOk seviyOr,ama senin gibi değiL,bunu kabuLLendin artık! o senden asLa nefret etmez;edemez! seni o kadar çOk seviyOr ki,nefret etmesi imkansız!
herkes herkesi unutur,zamanLa senin gönLün de kendini avutur...