Siyah fincan içine kırmızıgül olaydım. Sevdiğimin kadehe vuslat ile dolaydım. Yudum yudum yutarken damarına ulaşıp; Gül kokusun alınca sevincimden solaydım.
Çiçek açmış baharda, meyvesi yok ağacım, Kepir idi tutmadı yağan yağmur yamacım. Ömür boyu seninle mutlu olmak amacım, Şimdi gittin bırakıp can evinde kalaydım.
Ayrılık azap olur varlığında mutluyum. Yıkıldı evim barkım sokaklarda dertliyim. Hayalimle konuşup, dönecek umutluyum, Kaybettiğim gece de seni yine bulaydım.
Kıymetini bilmedim, zaman durdu sanırdım. Uzaklardan cismini görmeden de tanırdım. Mutluluktan gözyaşı döker gönül yunardım. Kavuşmuşken bir kere senin ile öleydim.
Sinem yanar hasretten, başka ateş neylesin, Rüyalarda gördüğüm düşler gece eylesin. Gönül sensiz tahtına hayalini beylesin, Varlığında yok olup senin ile dolaydım.
Bozkır idi yüreğim yandı gitti bilmeden. Susuz çöl gibiyim, gözyaşımı silmeden. Durulur mu bu kalbim tekrar seni bulmadan? Nefesinle nefesi, sen verince alaydım. 20.04.2010
ŞİİRİME, SESİ İLE NEFES OLAN AYŞE ÖZDEMİR HANIMA ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Bozkır idi yüreğim yandı gitti bilmeden. Susuz çöl gibiyim, gözyaşımı silmeden. Durulur mu bu kalbim tekrar seni bulmadan? Nefesinle nefesi, sen verince alaydım. ......Güzel şiirinize geç kalmışım dost kalem..Ama renk yüzünden zor okunuyor şiir.. Tebrikler..ESRA