Sen benim ilk askim degildin Sevdigim. dilegim din son ve gercek olman . Askin her gecen gûn damla damla akmisti. yûregime sen olmustun kalbim senle dolmustu.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
DAYAN YÜREGIM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
DAYAN YÜREGIM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Sen benim ilk askim degildin Sevdigim dilegim din son ve gercek olman Askin her gecen gun damla damla akmisti yuregime sen olmustun kalbim senle dolmustu Ruhun Ruhuma girmisti sen ve ben olmustuk tek yurek Ben de kanatlarini yeni acmis ipekten bir kelebek seninle bu dunyada bulmustum ben cenneti
Goturmustun giderken sen bendeki beni Simdi yoksun ? Dayanmak mi buna? Hangi yurek ki ? Dayanir buna soylermisin ? Soruyorum ? Soruyorum yuregime bitti mi bu Ask ? Yoksa..? Ynuttu mu seni o zalim ? Boynu bukuk mi kaldi bu Askin? Dayan yuregim dayan !Dayan olmezssin onsuz ..! Alisirsin nasil olsa ! Senin olsaydi zaten gitmezdi senden..! Dayan Yregim Dayan ! Onsuzluga da alisirsin ! Ilk degildi son olacakti.....!!!
Öncelikle siteye hoş geldiniz, inşaallah hakkınızda hayırlı olur, Sevgiyle harmanlanmış, Muhteva yoğunlaştırılmış, Akıcı ve berrak bir çalışma, Emek yoğun özgün üslup,
Simdi yoksun ?Dayanmak mi buna? Hangi yurek? Soruyorum Yuregime bitti mi bu Ask...?Yoksa..? Ynuttu mu seni o zalim boynu bukuk mi kaldi bu Askin? Dayan yuregim dayan !Dayan olmezssin onsuz ..! Alisirsin nasil olsa !Senin olsaydi zaten gitmezdi senden..! Dayan Yregim Dayan ! Onsuzluga da alisirsin !
içten gönülden yazılmış muhteşem dizelerdi begniyle okudum hareika bir şiir olmuş kutlarım yüreginize saglık sevgi ve selamlar.
şairler dünyasına hoşgeldiniz....imkansız aşkı çok iyi anlatmışsınız.....yürek her sıkıntının üstesinden gelirr......sevgiler.. ayrıca yorumunuz için çok teşekkürler...
canandemirel tarafından 4/24/2010 11:03:51 AM zamanında düzenlenmiştir.
Cumhuriyet Bayramı kutlu olsun.sevgi ve saygıyla.gurbet diyarindan..