(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Hep sonradan..... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Hep sonradan..... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
kaçırdığımın pişmanlığı var inanın üzerimde keşke sıcak sıcakken yorumu mu bırakabilseydim.. vallahi hocam abartmak mı olur bilmiyorum ama aşmışsınız..
Bir nefesi; bir hesap bu dünyanın, Kaç nefes var...., kimbilir aldığın.
yani şu dizelerdeki mânâyı inanın yorum olarak yazıya dökemiyorum..herkesin okuyup sinderebileceği içinde hesaplaşmalar yapabileceği dizeler..
Ecel kısaldıkça emeller uzar, Hep sonradan gelir aklı başına insanın...
bu sonuncu dizeler ise büsbütün yazıyı en üst seviyeye taşımış...imrendim hocam inanın keşke bende böyle bir dörtlük yazabilseydim dedirten cinsten dizeleriniz..bana göre yüzlerce şiir'e bedel dörtlüğünüz!
hocam hak edene hakkını vereceksin demişler..bence hak ediyorsunuz övgüyü..zira marifet biraz iltifata tabiidir demişler..ben hak ettiğinizi vermeye çalışıyorum,beğenmediğim mantık,yazım hataları gördüğüm çoğu şiire eleştri yaptım,yapıyorum sitede,hatta bu yüzden hakarete bile uğradığım olmuştu..
öyle övüyorsun ki ; bende yazacak cevap bulamıyorum...ama her yazıda bekilyorum yorum çünkü; yazarken hissedilenleri okurken hissettiğine inanıyorum......
Samimiyetiniz şiirin bütününe yansımış. Gönül bahçeniz her zaman şiir gülleriyle yeşersin. Şiir gülleriniz ve gülistanınız daim çiçekli kalsın. Tebrikler. Teşekkürler.