Canım annem Sevim annem, İnsanın annesi kaç kez ölür ki, Benim bir annemde sen idin Annemi kaybettiğim O en zor günlerimde Benimle beraber ağlamıştın, Annem gitmişti bana sen kalmıştın Her sıkıntımda koşardın bana, Her kavgamızda ana olarak Araya girer isterdin arayı bulmak Kimseler bilmezdi seni çok sevdiğimi, Ana kokusu sinmiş idi üzerine sen ana idin ,sen can idin , Uzun zaman oldu görüşmeyeli, Sen Alanyaya gittin gideli, Geçen yıl bu zamanlarda , Sana çok yakına gelmiştim, Seni aramıştım,yanına gelmek, Kokunu almak için, Ses tonundan anlamış,hissetmiştim, Zamanın uygun olmadığını, Sana uğramadan gelmiştim, Henüz iki gün önce aklımda idin, Hatta sana gelmeyi düşünüyordum, Bu gün 18 nisan, Henüz on dakika önce çalan telefon, Seninde gittiğini söylüyordu bana, Seninde terk edip Dönülmeyen yere gittiğini söylüyordu, Gözyaşlarım apansız boşaldı Donup kalmayı bile beceremedim, Sesin kulağımda yankılanıyor şu an, Sen Anadolu kadını idin, Yüreğin gibi yanık türküleri severdin, Bana türkü,uzun hava okutur, Sen ağlayınca ben dayanamayıp susardım, Senin ağlamana dayanamazdım Sen de gittin ha demek, Sen de annem gibi haber vermeden, Benden kilometrelerce uzakta, Sende sessiz sedasız gittin demek Sende beni terk ettin demek ki Beni kimler terk etmediki Kimler bırakıpta gitmedi ki yüz üstü, Öyle kötü birisiydim ki Tüm kainat sanki bana küstü, Hiç anlamadım ben ne yaptım da Herkes beni terk etti birer birer, Sevim annem canım annem, Seni de bu dünyada bir yere sığdırmadılar, Bir gün senin de yüzün gülmedi Evlat dediklerin yaktı bağrını Mekansız kuşlar gibi idin koca dünyada, Şimdi öğrendim senin de artık Üzerine kuşların konacağı Bir mekanın olduğunu, Mekanın Cennet olsun canım anam, Eminim tüm acıların son bulmuştur Cennetinde bana da yer ayırtmayı Sakın ola ki unutma Sen benim ikinci annemdin.. Sevim annem canım annem,............
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SEVİM ANNEM,CANIM ANNEM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SEVİM ANNEM,CANIM ANNEM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Toprağına ilk yağmurlar damladı Islandın mı üşüdün mü sen anam Günler geçti aylar geçti göremedim ben seni Yüreğimde alev topu var anam
Mezarın da mezar taşın yazıldı Sen gideli bizde huzur bozuldu Yaz gelince topraklar hep toz oldu Susadın mı terledin mi sen anam
Mezarında nerğizleri bitirdim Bayramlar da demet güller götürdüm Dayanamadım ben ömrümü bitirdim Kavuşmamıza az kalmıştır duy anam Mahmut ali BULUÇ 04 03 06 ANALARIN HAKKINI ÖDEYEMEYİZ CENNET MEKANLARI OLSUN
Mekanın Cennet olsun canım anam, Eminim tüm acıların son bulmuştur Cennetinde bana da yer ayırtmayı Sakın ola ki unutma Sen benim ikinci annemdin.. Sevim annem canım annem,............
Şiirinizi okuyunca bende çok duygulandım şair arkadaşım. Çok içten ve samimi yazmışsınız. Kutlarım kaleminizi. Allah rahmet eylesin. Mekânı cennet olsun. Başınız sağ olsun...
Kimsesizlerin kimsesi yüceler yücesi Mevlam gani gani rahmet etsin. sizede bol sabırlar versin. önce anneyi kaybetmek, ardından anne yerine koyduğun bir canı kaybetmek gerçekten çok acı. ama naparsın, hayatın kanunu bu işte. ölmek için geliyoruz bu dünyaya.Allah imanımızdan ayırmasın. Sevgi ve selamlarımı sunuyorum sevgili şairem.
yüreğinize sağlık,ne kadar güzel bir yürekki bu sevgisini 10 dakika sonra kaleme dökebiliyor hissettirebiliyor.. muhteşemsiniz candan kutluyorum sizi, ALLAHIM sevdiklerimizin acılarını göstermesin birdaha (amin) saygılarımla..
Sen ağlayınca ben dayanamayıp susardım, Senin ağlamana dayanamazdım Sen de gittin ha demek, Sen de annem gibi haber vermeden, Benden kilometrelerce uzakta, Sende sessiz sedasız gittin demek Sende beni terk ettin demek ki Beni kimler terk etmediki Kimler bırakıpta gitmedi ki yüz üstü, Öyle kötü birisiydim ki Tüm kainat sanki bana küstü, Hiç anlamadım ben ne yaptım da Herkes beni terk etti birer birer, Sevim annem canım annem, Seni de bu dünyada bir yere sığdırmadılar, Bir gün senin de yüzün gülmedi Evlat dediklerin yaktı bağrını Mekansız kuşlar gibi idin koca dünyada, Şimdi öğrendim senin de artık Üzerine kuşların konacağı Bir mekanın olduğunu, Mekanın Cennet olsun canım anam, Eminim tüm acıların son bulmuştur Cennetinde bana da yer ayırtmayı Sakın ola ki unutma Sen benim ikinci annemdin.. Sevim annem canım annem,............
Kaç tane dir acaba dünyada candan sevipte,yüreğinin en derinliklerinde sevgisini sunan kaç insan vardır sevdiklerini yürekten karşılıksız seven.Acılar acıyı sevgi sevgiyi doğrururrda,sadakatı kaç kişi doğurur acaba.?Yürekteki yangınlar hep garibler içinmidir yoksa.Yada vurdum duymazlar gibi çivi çiviyi söker dyip,altta kalananın canımı çıksın denir ne acı günler vardır dost,ne acı.Allahım daha kimselere hüzünler yaşatma ne olur.Kaybetmenin acılarını çok iiyi bilirim dost,yürek.Allah büütün dostlara sabır,göçnlerin ise mekanlarını cennet eylesin.Gönlü güzel güzel kardeşim,insanın illa öz anası olaması hesabı eğiştirmez ne dostlar vardırki ana bile o kadar sevemez yürekler bilirim.Sizde birisi olduğunuz belli Kuvettli olun ayakta kalın,hayat devam ediyor,her şeye rağmen değilmi.?
Hoşgeldiniz Umut Rüzgarı belki gelişinizle umut denilen onsuz yaşanmayan o en güzel duygu bizlerin de hayatına uğrar belki.. Evet insanın hayatında hakikaten böyle insanların olması çok güzel Ve her güzel olan şey gibi hayatımızdaki var olan güzellikler de bir bir elimizden gidiyor..Ölüme çare yok... Rabbim razı olsun..Değerli yorumunuz için sonsuz teşekkürlerimi sunuyorum,Dualarınıza da kalbi amin ecmain diyorum,, Saygılarımla ..
Evlatları için çarpar her an yüreği
Kendi giymez sever hep giydirmeyi
Anaların hiç bulunmaz değeri
Tebrikler yazan ele ve yüreğe sevgiler saygılar,