(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Candan da yakın şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Candan da yakın şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Yüreğim aşkınla yanar Gözümden süzülen yaşlar sanadır yar Rüzgar esip esip etsede tarumar Sen canım’a cansın, candan da yakın. ------------------------------------------------
...CANDAN DA YAKIN......
İSTENDİĞİ KADAR KISA OLSUN ŞİİR MUTLAKA ÖZÜ İÇİNDEDİR KISALDIKÇA ZİHİN ALEVLENİR ALEVLENDİKÇE DE RUH ŞEKİLLENİR ! GEÇ ŞEKİLLENEN RUH EN GEÇERLİSİDİR ÇÜNKÜ ANCAK DEMLENMİŞTİR..... İÇİNİZ BİRDEN UYARILIP DİKENLENİR ! YÜREK KULAĞINIZA ÇOK ZENGİN LAFLAR EDİLMİŞTİR O YÜK'TE HAFİF,PAHA'DA AĞIR BİR SÖZ GİBİDİR İŞTE BUNUN ADI,"KÜÇÜK ŞİİR'DİR !!!!..." --- " RÜZGAR ESİP ESİP ETSE DE TARUMAR SEN CANIM'A CANDAN DA YAKIN !......" CAN'A CANDAN DA YAKIN OLAN BAŞKA NEDİR ???? CAN'DAN ÖNDE "SEVGİ'DİR !... LAKİN "CAN" O'NUN EMRİNDE VE O'NUN DAHA DERİNLERİNDEDİR !.... --------------------------------------------------------- UZUN OLUŞUMU GÖRDÜM ŞİİRDE... BU ŞİİR DE... TEBRİK, TEŞEKKÜR VEDE, MUTLULUK DİLEKLERİMLE !!!!!!.........
Der ki o sevdalı yürek, kısacık ama içi sevda dolu dizelerinde; Onu bari alma benden alma yarab.. Sen ben de can/an oldukça ve ben bunu bildikçe, yaşadıkça; senden kalan yazılar, şiirler, gözümden dökülen yaşlar hep sanadır.. Beni bir kez daha öldürse de, yüreğin bende, sen istesen de istemesen de candan öte cansın ben de... Saygı ve sevgilerimle...
Çok güzeldi tebrikj ederim dost kaleminiz daim olsun
saygı ve selamlarımla
Bilal YILMAZ