(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Kolyelerde, yüzüklerde, saatlerde Osmanlı arması, Ruh sürünür yerlerde, sefil Avrupanın maskarası. Dillerde hiç bitmeyen Osmanlı hayranlığı, Ah mirasyedi nesil, kalbi Batı ayarlı nesil.
Sinelerde kalmadı şanlı maziden bir iz, Artık ruhta aramayın, aksesuarda geçmişimiz. Parlıyor armalı altın kolyeler, kararıyorken içimiz, Ah mirasyedi nesil, kalbi Batı ayarlı nesil.
valla o dedikleriniz bende de var ama batı ya karşı hiçbir sempatim yok elhamdulillah OSMANLIYIZ ama tabi dediğiniz gibi olanlar var yinede kutlarım saygı ve dua ile
Güzel yorumunuz icin tesekkur ederim... Yanlis anlasilmamasi icin, bir kita daha eklemem gerekecek herhalde:)... Bahsettigim aksesuarlar bende de var tabi ki... Ama birtakim insanlar var ki, sozde "Osmanlilar". Bu misralar da boylelerine yazilmistir... Selam ve dua ile...
Kolyelerde, yüzüklerde, saatlerde Osmanlı arması,
Ruh sürünür yerlerde, sefil Avrupanın maskarası.
Dillerde hiç bitmeyen Osmanlı hayranlığı,
Ah mirasyedi nesil, kalbi Batı ayarlı nesil.
Sinelerde kalmadı şanlı maziden bir iz,
Artık ruhta aramayın, aksesuarda geçmişimiz.
Parlıyor armalı altın kolyeler, kararıyorken içimiz,
Ah mirasyedi nesil, kalbi Batı ayarlı nesil.
Değerler içten sökülüp dışa dikildi,
Tuğralar sineye değil, elbiseye dikildi.
Gönüllerde Avrupanın putları dikili,
Ah mirasyedi nesil, kalbi Batı ayarlı nesil.
Fatih Çınar
16/04/10
ÇOK GÜZEL ADIN GİBİ SÖZÜNDE FATİH KUTLARIM ŞAHANE ŞİİYİR OKUDUM SEVGİYLE KALIN