ÖZLEM ’’SENİ ÖZLEYECEĞİM DOSTUM’’ Bir sevdanın bitiş sözü Umutsuz aşkın anafikri Oysa ben Şu an bile özlemekteyim seni Yanımdayken özlediğimsin Sıcaklığın iliklerimdeyken hasretimsin Adınla geçiyor günüm İmgenle sevişmekteyim Özlerim hayalini aşkım-n-.... Dün Bugün Yarın.... Necirvan ŞENGALİ
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ÖZLEM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ÖZLEM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
ÖZLEM ’’SENİ ÖZLEYECEĞİM DOSTUM’’ Bir sevdanın bitiş sözü Umutsuz aşkın anafikri Oysa ben Şu an bile özlemekteyim seni Yanımdayken özlediğimsin Sıcaklığın iliklerimdeyken hasretimsin Adınla geçiyor günüm İmgenle sevişmekteyim Özlerim hayalini aşkım-n-.... Dün Bugün Yarın.... ÖZLEMİN İŞTE ANA FİKRİ GÜZEL KALEMLE AKMIŞ GÖNLÜNÜZE SAĞLIK.
SENI OZLEYECEGIM DOSTUM DEMISSIN YA BIR AN EVVEL KAVUSMANI DILERIM O KADAR GUZEL VE ACIK KI BU SIIRE YAZACAK YORUM BILE BULAMADIM KALBIN GUZEL DOSTUNUN HICRANIYLA OZLEMIYLE KAHROLMASI DIYORUM. SEVGILERIMLE GUZEL YUREKLI ARKADASIM.
saygilar yoldasim dün bugün bugün yarindir güzekl bir anlatimdi kisa ve öz anlatan bir sözlede anlatir analyana dostu özlemekde güzel insan olani insanca sevmekte güzel yürekte eger unuulmazligi yazdirmissa hasretini cekmekte güzel yüregin dert görmesin kalemin daim olsun yoldasim o güzel yüregin var olsun
yorumun ve beğenin için teşekür ederim sayfama onur verdin. doğru bir saptamada bulunmuşsun NUR arkadaşım. benim sevdalarım aşklarım yanmalarım hep tek taraflıdır. sevgiyle....
ÖZLEM ’’SENİ ÖZLEYECEĞİM DOSTUM’’ Bir sevdanın bitiş sözü Umutsuz aşkın anafikri Oysa ben Şu an bile özlemekteyim seni Yanımdayken özlediğimsin Sıcaklığın iliklerimdeyken hasretimsin Adınla geçiyor günüm İmgenle sevişmekteyim Özlerim hayalini aşkım-n-.... Dün Bugün Yarın.... Necirvan ŞENGALİ
çogu zaman uzaklara yazarım sevdamı;hissetirmem çaresizligimi...bildirmem sensizligimi...içimdeki deli boranı duyurmamak için sana susarım öylece..!!!ne çok özlerim karanlık çökünce gözlerini..ne çok sızlar içim adın geçince yeniden...dünde bıraktıgım..bugünde aradıgım..yarında hasret kaldıgım yar..!!!seni özlemekteyim.. can şairim; kısa ved öz tutulan dizeler yüregin özündeki duyguları anlatmaya yetiyor..kaleminiz daim olsun..en kalbi duygularımla kutluyor saygılar sunuyorum...
yorumun ve beğenin için teşekür ederim sayfama onur verdin. bu güzel duygu dolu sıcak sevecen yorumun için ayrıca şükranlarımı kabul et dost kalem yüreğin var olsun... sevgiyle....
Sevgiyle...