(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
AŞK SADECE ÜÇ HARF VE TEK HECEDEN İBARET DEĞİL şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
AŞK SADECE ÜÇ HARF VE TEK HECEDEN İBARET DEĞİL şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
'Aşk' denilen üç harf, tek hece ama ne çok şeyi barındırır içinde.. Tutulunca yürek aşk denilene, gelince insanın başına iflah olunmaz kolayına:)) Yapmadıklarını yapar olur insan.. Beyninle kalbinle her zerrenle düşünmek, hissetmek çünkü aşk/sevda.. Gözbebeklerinin nedenini bilmeden gülümsemesi:)) Gözünü açtığında ilk akla gelen, kapattığında gözünün önünde olan.. Bir damla gözyaşı kopup yüreğinden gelen.. Özlemek, merak etmek.. Bağlanmış kökler gibi yüreğe can, hayat veren.. Bazense kavuşamanın ya da yanında olmayışının verdiği acıya tevekkül.. Sevdiğinin verdiği acılara tam teslimiyet.. Uğruna şiirler, kitaplar yazdıran, filmlere konu olan.. Hepsi herşey.. Söylenen, söylenemeyen, tarif edilemeyen tanımlamayan sadece yaşanılan.. Üç harf bir hece ama içi dopdolu.. Keyifle okudum dizelerinizi... Saygı ve sevgilerimle..
sera. tarafından 4/12/2010 11:46:53 PM zamanında düzenlenmiştir.
Yazmasa yürekler, yazmasa kalemler olur mu okuyan? Olur mu yorumlar.. Yazınca kalem yüreğin sesini, yürekten geçenleri bizlere de keyifle okumak ve nacizane yorumlamak düşüyor:)) Onurlandırmışsınız renklendirerek, çok teşekkür ederim... Daha nice 'Şiir'lerinizde buluşmak dileklerimle...
ve aşk sadece heyecandan ateşli andan meydana gelmiyor
kendini göstermesi ayrı bir kıyamet varlığını gizlemesi apayrı bir illet
maalesef ne kadar haklısınız 3 kelime değil sonsuzluk gibi bir şey bence ölüyorsunuz aşklarınız halen dillerde destan oluyor.gönlünüze sağlık var olun çok beğendim.saygılarımla.
Samimiyetiniz şiirin bütününe yansımış. Şiir ikliminizde mis kokulu güller açmış. Yüreğinizden çağlayanlar ulaşıyor yüreğimize. Gönül bahçeniz her zaman şiir gülleriyle yeşersin. Şiir gülleriniz ve gülistanınız daim çiçekli kalsın. Tebrikler. Teşekkürler.
ve dizeleriniz aşk'ın ta kendisine yolculuk.
saygıyla-snncn