(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
GİDERİM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
GİDERİM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Yükümü, bir kedi kolayca taşır, Seher yeli vurur yaramı kaşır, Zamanın gereği aşırda aşır, Sakladım dostlarım küstüm giderim.
Oğuzsoylum dert zengini bak işte, İster sevin kınaları yak işte, Yeter artık yetti cana tak işte, Yokladım dostlarım küstüm giderim....dost küsme sana dostmu yok... yüreğinin coşkusunu kutluyorum çok güzel ...sevgiler...
Oğuzsoylum dert zengini bak işte, İster sevin kınaları yak işte, Yeter artık yetti cana tak işte, Yokladım dostlarım küstüm giderim Dodt şair siz yinede hayata küsmeyin anlamlı dizelerinizi kutlarım,selamlar.
Kurtlanacağı kadar kurtlanmış, ben bu şiirin neresini kutlayım? Ateş olmayan yerden duman tütmez.O sesin nereden geldiğini biliyorum.amma duyurulacak bir kulak adresi ne yazık ki yok. değerli dost yalnız gitme, dilersen beraber gideriz ne dersin. En kalbi dua, sevgi,saygı ve selamlar yolluyorum. Bu da geçer Ya Hu
DOSTUN DOSTA BİR SELAMI VE HATIR SORMASI DEĞİL MİDİR EN BÜYÜK HEDİYE? ALLAH, DOSTLARIN SELAMINDAN MAHRUM BIRAKMASIN CÜMLEMİZİ DER VE NEFİS ÇALIŞMANIZ/PAYLAŞIMINIZ İÇİN YÜREKTEN TEBRİK, TEŞEKKÜR VE MAHSUS SELAMLARIMI SUNARIM, DEĞERLİ KARDEŞİM.
Yükümü, bir kedi kolayca taşır, Seher yeli vurur yaramı kaşır, Zamanın gereği aşırda aşır, Sakladım dostlarım küstüm giderim.
Oğuzsoylum dert zengini bak işte, İster sevin kınaları yak işte, Yeter artık yetti cana tak işte, Yokladım dostlarım küstüm giderim . Küsme gardaş, kime küstün ne diye ? Ben bir şiir yazam sana hediye... Ağzına, yüreğine sağlık. Zevkle okudum bu güzel şiiri. Kalemin daim olsun. Selamlar…
Kutluyorum değerli şairi...
Selam ve saygılarımla.