Benden gayrı bana bile hayır kalmadı, Rüzgarda savrulan gazele döndüm, Ellerim titiriyor,gözüm dumanlı, Karı eksilmeyen dağlara döndüm.
Aynalar bile artık yansıtır seni Ben çoktan unuttum bendeki beni, Niyetin almaksa tendeki canı, Sinene bir kurşun sıkmadan gitme.
Ey can bu can sana öyle bağlandı, Her nefeste yandı yandı dağlandı, Varını yoğunu bir tek sana adadı, Canımı tenimden almadan gitme,
Çekip gitmekse niyetin günün birinde, Senin tahtın olan gönül haneme, Uzat ellerini can çekinme sakın, Kalbimi yerinden sökmeden gitme.
Can alıcın gelir de emaneti isterse, Bedenin naçar kalır,dilin dömezse, Ben seni canımdan ayırmadımki, Benide yanına almadan gitme.
Gün gelir de hırçın sular durulur, Bu sevdan beni erken götürür, Herkesin ettiği bir gün sorulur, Kabrime bir tekme vurmadan gitme.
Nuran gider bir gün fani dünyadan, Bir gün mutlu olup,murad almadan, Ölümüne sevdiğini bir gün sarmadan, Kabrime toprağı atmadan gitme..
DOST YÜREKLERDEN DÖKÜLENLER..
Sevdân ile kafdağı’na çıkarım Senin için gemileri yakarım, Yüce dağdan çağlayıp da akarım, Beni deryâlara katmadan gitme...............Kardelen26
Selam söylen benden o hayırsıza, Kalbimdeki sevdasını gömdüm bu gece. Kendine bir başka enayi bulsun. Yüreğimi ele sattım bu gece.
Kereme eş oldum,sevdam uğruna Aslıdan eser yok döndüm şaşkına. Bundan gayri sen yan kendi hlına. Bütün volkanlarım söndü bu gece.
Ben sevda diledim,o verdi eza. Günlerce yalvarttı beni böylece. Ben cefa çekerim,o sürer sefa. Saltanat tahtını yaktım bu gece..
Nasılsın diyerek halim sormasın, Bir gün döner diye beni beklesin. Ümitleri bitmesin,hep boşa çıksın. Gönlümü başkası çaldı bu gece.
Ömrümü bitirdi,nazların edan. Kapattım hep sana,bahçemle bağam. Nikahlı değildir sana bu sevdam Aşkını gönlümden sildim bu gece....................batu41
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
GİTME.. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
GİTME.. şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Gün gelir de hırçın sular durulur, Bu sevdan beni erken götürür, Herkesin ettiği bir gün sorulur, Kabrime bir tekme vurmadan gitme.
Nuran gider bir gün fani dünyadan, Bir gün mutlu olup,murad almadan, Ölümüne sevdiğini bir gün sarmadan, Kabrime toprağı atmadan gitme...........dost senin yüreğin var olsun...daha ne günlerin var...harputta içecek suların var...sevgiler...esen kal...
Ben sevda diledim,o verdi eza. Günlerce yalvarttı beni böylece. Ben cefa çekerim,o sürer sefa. Saltanat tahtını yaktım bu gece.. Yüreğinize sağlık kutlarım saygılarımla hoşcakalın
Ahh güzel arkadaşım çok duygulu yazmışsın yüreğine eline sağlık,bu aşk nemenem bir şeydirki hiç sonu gelmez,dertlere salar böyle.gönlüne sağlık, sevgimi saygımı sunuyorum arkadaşım.
MERHABA BİTANEM ÇOK GÜZEL BİR ŞİR OKUDUM SAYFANIZDA SEVGİ ÜRKEK BİR YÜREĞİN SESLENİŞİ GİTME DESEKDE EGER KAFASINA KOYMUŞSA GİTMEYİ HİÇ BİR ENGEL TANIMAZLAR BİTANEM ÇOK GÜZELDİ ŞİİRİN BEYENEREK OKUDUM KUTLARIM GÜZEL YÜREĞİNİ SEVGİLERİMİ BIRAKTIK KUCAK DOLUSU GÜLLERİMLE HOŞÇAKAL BİTANEM
Durak ağabim değerli üstadım..Şiirimi katılımınızla onure ettiniz..Okuyan gözlerinize,sevgi dolu yüreğinize,kaleminize sağlık.. Saygı ve sevgilerimle..
Orsulay kardeşim Evet sevda bu kadar derin ve bu derece yakıyorsa insanı git desek bile aslında gitme dediğimizi bile bile demezmiyiz zaten..Gitme gitme gitme ...... Okuyan gözlerinize,yorum yazan ellerinize sağlık.Yüreğiniz dert görmesin.. SAYGI VE SEVGİLERİMLE.
İyimser kardeşim Okuyan gözlerinize,yorum yazan ellerinize sağlık.Yüreğiniz dert görmesin..kusurlarımızı görmezden geliniz efendim velhasılı kelam ben edebiyat öğretmeni filan da değilim yüreğim konuşur ben de yazmaya çalışırım acizane... SAYGIlARIMLA EFENDİM..
nuran hanım biraz hüzünlendim son dizede hayat sevgi ve aşk üçgeninde yüreğiniz neyi istiyorsa ona kavuşsuun istiyorum.şiirinizi beğenerek okudum efendim saygılarımla .sevgiyle kalın.
Nevzat bey değerli şair dost...Okuyan gözlerinize,yorum yazan ellerinize sağlık.Yüreğiniz dert görmesin..dualarınıza kalbi amin diyorum..cümlemizi inşaallah..amin amin amin.. SAYGI VE SEVGİLERİMLE.
Sevdân ile kafdağı'na çıkarım Senin için gemileri yakarım, Yüce dağdan çağlayıp da akarım, Beni deryâlara katmadan gitme...............Kardelen26
Çoook çok gzel bir şiir. kutluyorum, yüreğinizden dökülen duyguları. İlham verdi bir dörtlük yazdırdı. Sayfanıza bergüzâr ediyorum. Değerli şiir dostu.
Kalbimdeki sevdasını gömdüm bu gece.
Kendine bir başka enayi bulsun.
Yüreğimi ele sattım bu gece.
Kereme eş oldum,sevdam uğruna
Aslıdan eser yok döndüm şaşkına.
Bundan gayri sen yan kendi hlına.
Bütün volkanlarım söndü bu gece.
Ben sevda diledim,o verdi eza.
Günlerce yalvarttı beni böylece.
Ben cefa çekerim,o sürer sefa.
Saltanat tahtını yaktım bu gece..
degerli şairim şiiriniz anlamlı ve duygu dolu bir şiir tebrik ederim saygılarımla...