(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
DOST şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
DOST şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
selam güzel şiirinizi tebrik ederim günümüzde öyle candan dost bulmak zor be gönül dostu bu dost ancak masal kitaplarında kalmış ve meçhul dür tam puanımı bıraktım selam lar
Gönül Elli Yıldır bir dost ararsın Bir dost bulamadın Haberin olsun, Ara, dağda, bağda kendin yorarsın, Bir dost bulamadın haberin olsun.
Öyle bir dost gerek âlemi nurdan Dost yüce bir kale çıkılmaz surdan, Öyle bir dost bulsan yoluna kurban, Bir dost bulamadın haberin olsun.
Çaban boşa, dost bulunmaz nafile, Çok aradın geçti birçok kafile, Öyle dost var canın verir laf ile Bir dost bulamadın haberin olsun.
Bir birde gizlidir yalan gerisi, Yeşili, beyazı, alı, sarısı, Seccade mi olur itin derisi? Bir dost bulamadın haberin olsun
Dost dediğin satar seni pul ile Hep beslenir kepek ile yal ile Oğuzum sermayen gider yel ile Bir dost bulamadın haberin olsun.
08/08/2006 YUSUFYÜZLÜM
sEVGİLİ DOSTUM ARAYAN BELASINIDA,MEVLASINIDA BULUYORDA,SIR OLMA YETERKİ,ÇÖZELİM BİRBİRİMİZİ.rECEP KARDEŞDEN DAHA İYİ DOSTMU VAR YETERDE ARTAR,ALLAH HER KULA ÖYLE DOSTLAR VERSİN.
"Dost dediğin satar seni pul ile Hep beslenir kepek ile yal ile Oğuzum sermayen gider yel ile Bir dost bulamadın haberin olsun."
Gerçek dostlukların, insan olmanın,geçmişte kaldığı bir çağda en büyük darbeyi hep en sevdiklerimizden alır olduk. Çok güzel bir şiirdi. Kutluyorum kalemi.
dost dediğin sadece düşünce kaldıran degil, ayagın takılıp sendelediğinde tutan, gözyaşın yere degil omuzuna düşen , hatalarında telefi eden dir .....böyle dostlarımız olsun ve var böyle dostlar diyelim yüreginize saglık kaleminiz ışık olsun....
şiirin beğeniyle okunmuştur
sağlıcakla kalın