(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SEN BİR ÇİÇEKSİN şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SEN BİR ÇİÇEKSİN şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
biz güldükçe gülümsüyor bize sevda umutlandıkça ayrılmıyor kapımızdan umut. bahara merhaba diye güzel dizelerdi anladık ki baharı bahar yapan da insanın kendi içindeki baharıymış...
Masum bakışlarımda sen Yüzünde asla solmayan tebessüm Ve denizler kadar güzel Deryalar kadar mümbit Sen, kışın ortasında ilkbaharsın Sen güzelisin mevsimlerin Sen bir çiçeksin Hep gülen, Hep gülümseyen.
yüreğinize sağlık..çok güzel ifade etmişsiniz sevgiliyi..kutluyorum
Masum bakışlarımda sen Yüzünde asla solmayan tebessüm Ve denizler kadar güzel Deryalar kadar mümbit Sen, kışın ortasında ilkbaharsın Sen güzelisin mevsimlerin Sen bir çiçeksin Hep gülen, Hep gülümseyen
Bir sevgi ancak bu kadar güzel anlatılabilir.Yüreğine sağlık arkadaşım.
baharın notasını dilinizden akıtmışsınız yüreğinizden koparak.mükemmel bir dize birikimini okudum satırlarınızda şiir böyle olmalı dercesine yürekten kularım hilal hanım.ay ın gölgesi düşmüş güneş ile yan yana sayenizde.sevgiler saygılar efendim.
sevgiyle...