İstemeyi bilmeyene tevbe nasip olur mu ?, Tevbeye mazhar olana; günahları sorulur mu ?, Baki yi fani ye değişiyorsun; Gönül hiç böyle huşu bulur mu ?......
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Arayış.... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Arayış.... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Verirler “ben acizim,kudret sensin” dedikçe. Verenin şanı büyük. Sen iste istedikçe...N.F.K
samimi edilen hiçbir tevbe yoktur kabul edilmesin..O'nun güzel isimlerinden biri de tevvabtır;tevbeleri kabul eden.. fani yeter ki istmeyi bilsin.. selamlar hocam,tam tadında bir dörtlük yine.. yine yakışmış sizin kaleminize,yüreğinize..
tabi ki hocam beklerim de not vermekten kasıt bildiğimiz not ise haddime değildir...bende dün resminizle birlikte dost şiirimi ekledim,okumadınız ise okuyun hocam siz verin notu bana..
Verenin şanı büyük. Sen iste istedikçe...N.F.K
samimi edilen hiçbir tevbe yoktur kabul edilmesin..O'nun güzel isimlerinden biri de tevvabtır;tevbeleri kabul eden..
fani yeter ki istmeyi bilsin..
selamlar hocam,tam tadında bir dörtlük yine..
yine yakışmış sizin kaleminize,yüreğinize..